Provozní vedoucí - Jeseník a okolí

Provozní vedoucí ostrahy a úklidu pro JESENÍK - zajištění služeb ostrahy a úklidu na svěřených zakázkách, včetně plánování směn - komunikace s odběrateli, řízení a kontrola podřízených - zodpovědnost za bezproblémové zajištění poskytovaných služeb - spojená administrativní činnost (smlouvy, docházky, podklady pro fakturaci) Požadujeme: - SŠ a vyšší vzdělání - bezúhonnost a slušné jednání - komunikační a organizační schopnosti - schopnost vedení týmu - důslednost, loajalita, pracovitost - znalost práce na PC (Word, Excel, Outlook) - praxe v oboru, ale rádi zaučíme - ŘP-B Nabízíme: - práci na HPP, nástup ihned - plný úvazek - zajímavé mzdové ohodnocení 23.600kč + 10.000 odměny - flexibilní pracovní dobu - notebook, mobilní telefon, služební automobil - home office. - zvýhodněný firemní tarif Pokud vás nabídka zaujala, pošlete životopis na prace@forcorp.cz Kontaktovat budeme jen vhodné uchazeče. První pohovor se uskuteční na centrále v Olomouci nebo dle domluvy. Kontakt: 723 612 506, 800 99 11 88,po - pá 8:00-12:00 hod.

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.






Články ze světa práce


Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?

Jak napsat motivační dopis, aby zaujal?

Jak napsat motivační dopis, aby zaujal?
Motivační dopis se stal nezbytnou součástí procesu hledání práce. V poslední době se dost změnil, už není jen formální přílohou, ale spíše osobním projevem vašeho zájmu o danou práci. Zde je několik klíčových tipů, jak napsat efektivní motivační dopis, který zaujme a přinese pozvání na pohovor.