Asistent/ka generálního ředitele

EKOSPOL je více než 30 let lídrem českého developerského trhu. Patří mezi 50 největších rezidenčních developerů ve střední a východní Evropě. Staví nové byty té nejvyšší kvality v Praze a blízkém okolí. Zrealizoval 58 velkých bytových projektů, čímž poskytl bydlení více než 10 000 klientům. Získal mnoho významných ocenění jako Stavba roku, ČEKIA Stability Award, Czech Superbrands.

Jste zodpovědným a pečlivým člověkem, který má výborné organizační schopnosti a je navíc zvyklý dotahovat svěřené úkoly do konce? Pokud ano, přihlaste se na pozici asistenta/asistentky generálního ředitele a pojďte s námi měnit tvář Prahy.


Co bude Vaším úkolem:

Organizace diáře a schůzek generálního ředitele
Evidence, třídění a vyřizování e-mailové korespondence
Evidence interních dokumentů společnosti
Zpracování podkladů pro rozhodování generálního ředitele
Kontrola plnění úkolů a termínů jednotlivých vedoucích pracovníků společnosti
Příprava podkladů na porady
Podíl na řízení společnosti
V případě nepřítomnosti asistenta pro ZOO Tábor jeho zastupování


Co od Vás očekáváme:

Vysokoškolské vzdělání
Uživatelskou znalost práce na PC (MS Office)
Výbornou znalost anglického jazyka
Výborné komunikační a organizační schopnosti
Časovou flexibilitu
Analytické myšlení, pečlivost, spolehlivost, samostatnost, odolnost vůči stresu
Vysokou inteligenci a schopnost empatie
Reprezentativní a diplomatické vystupování
Ochotu se neustále učit
Kladný vztah ke zvířatům


Co Vám nabídneme:

Motivační finanční ohodnocení (dle týdeníku Ekonom nejvyšší průměrnou mzdu ve stavebnictví)
Možnost seberealizace a uplatnění vlastních nápadů
Profesionální a přátelský kolektiv – jsme tým a táhneme za jeden provaz
Neformální dresscode – záleží na Vás, v čem se cítíte nejlépe
Žádný velký open space, jen útulné kanceláře
Atraktivní lokalitu pracoviště s výbornou dopravní dostupností
Stravenkový paušál
Sportovní vyžití ve volném čase – Multisport kartu
Nadstandardní lékařskou péči za zvýhodněných podmínek
Odměny při životních jubileích
Osobní bezplatné daňové a právní poradenství od zkušených kolegů


Co jinde nezískáte:

Výhodné zaměstnanecké podmínky při koupi bytu (a také zvýhodnění a slevy u našich dodavatelů)
Výhodné zaměstnanecké podmínky při pronájmu bytu


Finanční ohodnocení:

Roční mzda v rozmezí 650.000 – 850.000,- Kč

Plat od:
54 000 - 70 000 Kč
Pracoviště:
Praha
Typ úvazku:
Plný úvazek
Podmínky:

Vysokoškolské vzdělání
Uživatelskou znalost práce na PC (MS Office)
Výbornou znalost anglického jazyka
Výborné komunikační a organizační schopnosti
Časovou flexibilitu
Analytické myšlení, pečlivost, spolehlivost, samostatnost, odolnost vůči stresu
Vysokou inteligenci a schopnost empatie
Reprezentativní a diplomatické vystupování
Ochotu se neustále učit
Kladný vztah ke zvířatům

Cizí jazyk:

Anglicky, Česky

Náplň práce:

Organizace diáře a schůzek generálního ředitele
Evidence, třídění a vyřizování e-mailové korespondence
Evidence interních dokumentů společnosti
Zpracování podkladů pro rozhodování generálního ředitele
Kontrola plnění úkolů a termínů jednotlivých vedoucích pracovníků společnosti
Příprava podkladů na porady
Podíl na řízení společnosti
V případě nepřítomnosti asistenta pro ZOO Tábor jeho zastupování

Nabízíme / benefity:

  • Bonusy a provize
  • Nadstandardní lékařská péče
  • Stravenky/příspěvek na stravování
  • Motivační finanční ohodnocení (dle týdeníku Ekonom nejvyšší průměrnou mzdu ve stavebnictví)
    Možnost seberealizace a uplatnění vlastních nápadů
    Profesionální a přátelský kolektiv – jsme tým a táhneme za jeden provaz
    Neformální dresscode – záleží na Vás, v čem se cítíte nejlépe
    Žádný velký open space, jen útulné kanceláře
    Atraktivní lokalitu pracoviště s výbornou dopravní dostupností
    Stravenkový paušál
    Sportovní vyžití ve volném čase – Multisport kartu
    Nadstandardní lékařskou péči za zvýhodněných podmínek
    Odměny při životních jubileích
    Osobní bezplatné daňové a právní poradenství od zkušených kolegů


    Co jinde nezískáte:

    Výhodné zaměstnanecké podmínky při koupi bytu (a také zvýhodnění a slevy u našich dodavatelů)
    Výhodné zaměstnanecké podmínky při pronájmu bytu

Nástup:
Dle dohody
Obor a Profese:
Administrativa - Administrativní pracovník, Administrativa - Asistentka, Administrativa - Office Manager
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Ing., Mgr. a jiné
Vhodné i pro absolventy
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Dan Kazda
+420702089280
prace|ekospol#cz





Podobné nabídky práce

Všeobecní administrativní pracovníci

PrahaUfuk Horizont, s.r.o.
od 28 000 Kč

Specialisté v oblasti strategie

Ústí nad OrlicíAdvantech Czech s.r.o.
66 000 - 75 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

KyjovROmiLL AGRICULTURE s.r.o.
25 000 - 35 000 Kč

Úředníci jinde neuvedení

Kutná HoraMěsto Kutná Hora
21 800 - 26 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

PřerovVentures Systems s.r.o.
20 000 - 22 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

HraniceFLORPLANT s.r.o.
22 000 - 23 000 Kč

Články ze světa práce


Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?
V dnešní hektické době, kdy pracovní nároky mohou být náročné, je nalezení harmonie mezi pracovním a osobním životem solidní výzvou. Máte své techniky, jak to zvládnout, nebo se inspirujete našimi radami?

Znáte svou cenu na trhu práce?

Znáte svou cenu na trhu práce?
Hledáte novou práci nebo uvažujete o změně povolání? A znáte svou cenu na trhu práce? Doporučujeme si zjistit, jaké platy dostávají lidé, kteří pracují na obdobných pozicích. Tento průzkum vám pomůže vytvořit představu, jak byste měli za danou práci být ohodnoceni právě vy.

První den v nové práci? Připravte se na něj.

První den v nové práci? Připravte se na něj.
Na pohovoru jste váleli a vybrali právě vás, gratulujeme! Nyní jsou před vámi první dny na novém pracovišti. Bude to pravděpodobně náročný proces, než si na vše zvyknete, můžete mít i obavy, ale to vše je normální a brzy budete na novém pracovišti jako ryba ve vodě.