TEAM LEADER | ADMINISTRATIVA

Máš zkušenosti s vedením týmu a baví tě administrativa?

Zvládneš se domluvit anglicky?

Skvělé - pak je tato práce přímo pro Tebe!

Náplň práce:
- komunikace se zákazníkem ohledně distribuce produktů
- práce s Excelem
- příprava dokladů
- administrativa spojená s chodem společnosti
- vedení týmu administrativních pracovnicZašlete nám svůj životopis v českém jazyce a pokud máte i v anglickém jazyce. Více podobných pozic naleznete na https://www.grafton.cz/cs/job-search

Plat od:
40 000 Kč
Pracoviště:
Znojmo
Typ úvazku:
Plný úvazek
Podmínky:

- SŠ vzdělání
- zkušenosti s vedením lidí
- zkušenost na administrativní roli
- AJ slovem i písmem
- znalost balíčku MS Office

Cizí jazyk:

Anglicky

Bonusy:

- 13. plat
- 5 týdnů dovolené
- Cafeterie
- příspěvek na penzijní připojištění
- příspěvek na stravování
- školení, kurzy
- stabilní prostředí silné společnosti
- věrnostní příspěvky
- čisté pracovní prostředí

Nástup:
neuvedeno
Obor a Profese:
Office Manager
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Ing., Mgr. a jiné
Personální agentura:
Kontaktní osoba:
Pro Brno (GR)
(+420) 542 424 521
R#Hanouskova#407041203203|applications#grafton#cz






Články ze světa práce


Jak si přivydělávat během mateřské/rodičovské dovolené?

Jak si přivydělávat během mateřské/rodičovské dovolené?
S příchodem nového člena rodiny nepřichází jen radost, ale také vyšší rodinné výdaje. Je tedy logické, že ženy často hledají možnosti přivýdělku, nebo nechtějí přestat podnikat. Jaká jsou omezení, která vás potkají při podnikání na mateřské/rodičovské dovolené?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?

Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?