brigády, zaměstnání, kariéra a práce všeho druhu
PRÁCE
BRIGÁDY
TIPY A RADY
PRÁCE
BRIGÁDY
TIPY A RADY
zpět na výpis
zpět
další
Zaměstnání
Administrativa
Administrativní pracovník
Expert Asset Project Management
Odpovědět na inzerát
Vaše náplň práce
Support Asset Manager in strategy and CAPEX/OPEX Budget and entire CAPEX/OPEX planning process
Prepare long-term as well short-term Maintenance plans, continuous budget control
Monitor maintenance proceedings via digital maintenance helpdesk system or in the field if necessary
Plan, implement and monitor asset projects and rollouts – coordination, design alignment, scope of work definition, collaboration in bidding process, management of realisation, billing finalisation
Monitor energy consumption of individual filling stations and implement saving measures
Close/sell FS and plots
Support Department Manager Asset Management in all technical asset matters
Monitor relevant KPIs
Additional administrative and supporting tasks related to the role
Váš profil
University degree Technical or Economic / high school - technical
Experience in Asset management/ Maintenance or relevant area
Ability to read and understand technical documentation
User knowledge of CAD systems will be a plus
Experience with usage and administration of Maintenance Helpdesk System (advantage)
Experience with energy monitoring (advantage)
Czech - fluent C2
English - B2
MS Office, SAP (advantage)
Czech legislation knowledge is a plus
Analytical and problem-solving skills
Ability of developing goals and guidelines, working profesionally in international environment
Naše nabídka
5 weeks of vacation
20% yearly performance bonus
Contribution for dining
Contribution to pension insurance
Medical care program
English courses
Referral bonus
8 days of home office per month
Flexible start/ end of working hours
Long-term work opportunity at international company (first contract is for 1 year)
Pracoviště:
Praha
Typ úvazku:
Plný úvazek
Podmínky:
University degree Technical or Economic / high school - technical
Experience in Asset management/ Maintenance or relevant area
Ability to read and understand technical documentation
User knowledge of CAD systems will be a plus
Experience with usage and administration of Maintenance Helpdesk System (advantage)
Experience with energy monitoring (advantage)
Czech - fluent C2
English - B2
MS Office, SAP (advantage)
Czech legislation knowledge is a plus
Analytical and problem-solving skills
Ability of developing goals and guidelines, working profesionally in international environment
Bonusy:
5 weeks of vacation
20% yearly performance bonus
Contribution for dining
Contribution to pension insurance
Medical care program
English courses
Referral bonus
8 days of home office per month
Flexible start/ end of working hours
Long-term work opportunity at international company (first contract is for 1 year)
Nástup:
neuvedeno
Obor a Profese:
Administrativa, Administrativa: Office Manager
Min. vzdělání:
Nezáleží na vzdělání
Zaměstnavatel:
Trenkwalder a.s.
odkaz na inzerát
Kontaktní osoba:
Miroslava Lugué
m#lugue|trenkwalder#com
zpět na výpis
zpět
další
Odpovědět na inzerát
Odpovědět na nabídku práce
Není potvrzen souhlas s provozními podmínkami
Email: *
Nezadal(a) jste email
Email je v nesprávném tvaru
Vaše heslo: *
Telefon:
Jméno: *
Nezadal(a) jste jméno
Příjmení: *
Nezadal(a) jste příjmení
Vážený pane, reaguji na Váš inzerát zveřejněný na Zamestnani.cz. Jedná se o pracovní pozici ........, o kterou bych se rád ucházel. Pokud Vás můj životopis zaujme, velice rád bych se s Vámi osobně setkal. Kontaktovat mě můžete na uvedeném čísle nebo mailu. Těším se na případnou spolupráci. V ...... dne 1.5.2024
Průvodní dopis: *
Nezadal(a) jste text odpovědi.
Máte profil na LinkedIn? Zadejte URL adresu.
Přiložit životopis:
Můžete nahrát soubory o
max. velikosti 2 MB
, soubory mohou být ve
formátu DOC nebo PDF
Souhlasím s
provozními podmínkami a se zpracováním osobních údajů
Kliknutím na níže uvedené tlačítko "Odpovědět" souhlasím se zpracováním a uchováním veškerých mých osobních údajů, které poskytuji prostřednictvím internetové služby
www.zamestnani.cz
spravované společností TANGER infosystems s.r.o. Osobní údaje budou zpracovány v souladu s rozhodnutím Komise EU ze dne 15. června 2001 a zákonem 110/2019 Sb. Tyto údaje poskytuji společnosti
Trenkwalder a.s.
. výhradně za účelem zprostředkování zaměstnání a to na dobu výběrového řízení, nejdéle však na 1 rok od jejich zaslání. Kdykoli budete moci požádat společnost Trenkwalder a.s. o smazání nebo o opravu osobních údajů.
Odpovědět na inzerát
Podobné nabídky práce
Technický administrativní asistent/ka
od 35 000 Kč
Plzeňský kraj
Grafton Recruitment s.r.o.
Všeobecní administrativní pracovníci
Praha
Ufuk Horizont, s.r.o.
od 28 000 Kč
Specialisté v oblasti strategie
Ústí nad Orlicí
Advantech Czech s.r.o.
66 000 - 75 000 Kč
Všeobecní administrativní pracovníci
Kyjov
ROmiLL AGRICULTURE s.r.o.
25 000 - 35 000 Kč
Úředníci jinde neuvedení
Kutná Hora
Město Kutná Hora
21 800 - 26 000 Kč
Všeobecní administrativní pracovníci
Přerov
Ventures Systems s.r.o.
20 000 - 22 000 Kč
Články ze světa práce
Jak správně napsat životopis?
Strukturovaný životopis (zkráceně CV) je většinou vaším prvním kontaktem se zaměstnavatelem. Pro zaujetí zaměstnavatele je důležité uvést relevantní informace a především vynikající prezentaci svých schopností a zkušeností, přeci jen je to vaše vizitka. Informace uvedené v našem článku by vám mohly pomoci k vytvoření životopisu.
Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět
Práva zaměstnanců jsou základním stavebním kamenem každého fungujícího pracovního vztahu. Znát svá práva na pracovišti je klíčem pro zajištění férových pracovních podmínek a ochrany před potenciální diskriminací či zneužíváním ze strany zaměstnavatele. V tomto článku se podíváme na několik základní oblastí práv zaměstnanců, kterým by měl každý pracující dobře rozumět.
Jak na ukončení pracovního poměru
Co všechno potřebujete vědět, když chcete ukončit pracovní poměr? Kdy můžete dostat výpověď od zaměstnavatele a kdy a jak můžete podat výpověď vy? Jaká je délka výpovědní doby? Na tyto a další otázky jsme odpověděli v našem článku.
Další články
Pracovní nabídky v dalších regionech
práce
PRAHA
23040
pracovních
nabídek
práce
PLZEŇ
1220
pracovních
nabídek
práce
OSTRAVA
1651
pracovních
nabídek
práce
OLOMOUC
1157
pracovních
nabídek
práce
LIBEREC
1198
pracovních
nabídek
práce
H.KRÁLOVÉ
1227
pracovních
nabídek
práce
Č.BUDĚJOVICE
1268
pracovních
nabídek
práce
BRNO
2703
pracovních
nabídek
Nabídky práce
práce v Praze
práce v Brně
práce v Ostravě
práce v Liberci
práce v Českých Budějovicích
práce ve Zlíně
práce v Hradci Králové
práce v Plzni
práce v Táboře
práce v Olomouci
práce v Příbrami
práce v Ústí nad Orlicí
práce v Mladé Boleslavi
práce v Karlových Varech
práce v Pardubicích
Nabídky brigád
brigády v Praze
brigády v Brně
brigády v Ostravě
brigády ve Zlíně
brigády v Kladně
brigády v Olomouci
brigády v Liberci
brigády v Hradci Králové
brigády v Brně-venkov
brigády v Táboře
brigády v Plzni
brigády v Pardubicích
brigády v Opavě
brigády v Říčanech
brigády v Nymburku
Top obory
Prodej a obchod
Služby
IS/IT: Vývoj aplikací a systémů
Telekomunikace
Nákup
Státní a veřejná správa
Cestovní ruch a ubytování
Kultura, umění a tvůrčí práce
Potravinářství
Marketing
Gastronomie a pohostinství
Strojírenství
IS/IT: Konzultace, analýzy a projektové řízení
Elektrotechnika a energetika
Administrativa
Top profese
Asistentka
Office Manager
Recepční
Fakturantka
Administrativa
Tlumočník/překladatel
Referent
Pracovník back office
Vkládání dat do počítače
Administrativní pracovník