Expert Asset Project Management

Vaše náplň práce
  • Support Asset Manager in strategy and CAPEX/OPEX Budget and entire CAPEX/OPEX planning process
  • Prepare long-term as well short-term Maintenance plans, continuous budget control
  • Monitor maintenance proceedings via digital maintenance helpdesk system or in the field if necessary
  • Plan, implement and monitor asset projects and rollouts – coordination, design alignment, scope of work definition, collaboration in bidding process, management of realisation, billing finalisation
  • Monitor energy consumption of individual filling stations and implement saving measures
  • Close/sell FS and plots
  • Support Department Manager Asset Management in all technical asset matters
  • Monitor relevant KPIs
  • Additional administrative and supporting tasks related to the role

Váš profil
  • University degree Technical or Economic / high school - technical
  • Experience in Asset management/ Maintenance or relevant area
  • Ability to read and understand technical documentation
  • User knowledge of CAD systems will be a plus
  • Experience with usage and administration of Maintenance Helpdesk System (advantage)
  • Experience with energy monitoring (advantage)
  • Czech - fluent C2
  • English - B2
  • MS Office, SAP (advantage)
  • Czech legislation knowledge is a plus
  • Analytical and problem-solving skills
  • Ability of developing goals and guidelines, working profesionally in international environment

Naše nabídka
  • 5 weeks of vacation
  • 20% yearly performance bonus
  • Contribution for dining
  • Contribution to pension insurance
  • Medical care program
  • English courses
  • Referral bonus
  • 8 days of home office per month
  • Flexible start/ end of working hours
  • Long-term work opportunity at international company (first contract is for 1 year)

Pracoviště:
Praha
Typ úvazku:
Plný úvazek
Podmínky:

  • University degree Technical or Economic / high school - technical
  • Experience in Asset management/ Maintenance or relevant area
  • Ability to read and understand technical documentation
  • User knowledge of CAD systems will be a plus
  • Experience with usage and administration of Maintenance Helpdesk System (advantage)
  • Experience with energy monitoring (advantage)
  • Czech - fluent C2
  • English - B2
  • MS Office, SAP (advantage)
  • Czech legislation knowledge is a plus
  • Analytical and problem-solving skills
  • Ability of developing goals and guidelines, working profesionally in international environment

Bonusy:

  • 5 weeks of vacation
  • 20% yearly performance bonus
  • Contribution for dining
  • Contribution to pension insurance
  • Medical care program
  • English courses
  • Referral bonus
  • 8 days of home office per month
  • Flexible start/ end of working hours
  • Long-term work opportunity at international company (first contract is for 1 year)

Nástup:
neuvedeno
Obor a Profese:
Administrativa, Administrativa: Office Manager
Min. vzdělání:
Nezáleží na vzdělání
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Miroslava Lugué
m#lugue|trenkwalder#com





Podobné nabídky práce

Všeobecní administrativní pracovníci

PrahaUfuk Horizont, s.r.o.
od 28 000 Kč

Specialisté v oblasti strategie

Ústí nad OrlicíAdvantech Czech s.r.o.
66 000 - 75 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

KyjovROmiLL AGRICULTURE s.r.o.
25 000 - 35 000 Kč

Úředníci jinde neuvedení

Kutná HoraMěsto Kutná Hora
21 800 - 26 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

PřerovVentures Systems s.r.o.
20 000 - 22 000 Kč

Články ze světa práce


Jak správně napsat životopis?

Jak správně napsat životopis?
Strukturovaný životopis (zkráceně CV) je většinou vaším prvním kontaktem se zaměstnavatelem. Pro zaujetí zaměstnavatele je důležité uvést relevantní informace a především vynikající prezentaci svých schopností a zkušeností, přeci jen je to vaše vizitka. Informace uvedené v našem článku by vám mohly pomoci k vytvoření životopisu.

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět
Práva zaměstnanců jsou základním stavebním kamenem každého fungujícího pracovního vztahu. Znát svá práva na pracovišti je klíčem pro zajištění férových pracovních podmínek a ochrany před potenciální diskriminací či zneužíváním ze strany zaměstnavatele. V tomto článku se podíváme na několik základní oblastí práv zaměstnanců, kterým by měl každý pracující dobře rozumět.

Jak na ukončení pracovního poměru

Jak na ukončení pracovního poměru
Co všechno potřebujete vědět, když chcete ukončit pracovní poměr? Kdy můžete dostat výpověď od zaměstnavatele a kdy a jak můžete podat výpověď vy? Jaká je délka výpovědní doby? Na tyto a další otázky jsme odpověděli v našem článku.