Asistent/ka Back office – obchodní oddělení #2174 (až 36.000 Kč)

Do menší rodinné společnosti hledáme kolegu či kolegyni na pracovní pozici Asistent/ka Back office. Pokud rádi komunikujete v anglickém jazyce, time – management Vám „šlape jako hodinky“ a silnou stránkou vaší osobnosti je aktivní přístup k práci, tak to jste přesně náš člověk! :) Ale nebojte. Především hledáme fajn kolegu, který k nám zapadne a bude spolehlivým a šikovným parťákem na obchodním oddělení. V případě, že vás pracovní nabídka zaujala, zašlete nám svůj životopis a my se Vám co nejdříve ozveme zpět.
* denní komunikace se zákazníky v anglickém jazyce
* podklady pro obchodní nabídky
* tvorba cenových nabídek v MS Office
* aktivní spolupráce a komunikace s oddělením prodeje
* příprava podkladů + propagace firmy na marketingových akcích

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.






Články ze světa práce


Jak říct šéfovi, že vám něco vadí

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí
Komunikace s nadřízeným může být někdy náročná, zejména pokud mu potřebujete sdělit, že vám něco vadí. Promyslete si proto dobře, zda je vaše výtka věcná a jednejte. Vědět, jak sdělit svému šéfovi, že vám něco vadí patří ke klíčovým dovednostem ve vašem profesním životě.

Kdy a jak se registrovat na úřadu práce?

Kdy a jak se registrovat na úřadu práce?
Víte, že není vaší povinností se registrovat na úřad práce, pokud nechcete? Registrace ovšem přínáší řadu výhod, o něž byste pravděpodobně neradi přišli. Přihlásit se můžete, pokud nemáte žádný příjem ani pracovní poměr a zároveň si hledáte zaměstnání.

Návrat do práce po mateřské/rodičovské dovolené

Návrat do práce po mateřské/rodičovské dovolené
Taky je vám lehce mdlo při představě všech změn, které jsou s návratem do práce spojené? Je vůbec možné se připravit tak, aby vše proběhlo hladce? Přichází období transformace, které je výzvou pro celou rodinu. Přečtěte si naše tipy, které Vám mohou návrat do práce zjednodušit.