Odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

Manažer nájmů vykonává činnosti spojené s přípravou a realizací nájemního vztahu. Přijímá a realizuje požadavky nájemců, zpracovává nabídky a vede dokumentaci ke krátkodobým nebo dlouhodobým nájmům. Zajištuje hladký průběh nájemního vztahu. Zpracovává měsíční výkazy služeb.

Nabízíme:
- Práci ve stabilní firmě
- získání nových zkušeností z nájemních vztahů
- možnost kariérového růstu
- flexibilní pracovní dobu
- možnost dalšího vzdělávání
- zaměstnanecké výhody (např. 5 týdnů dovolené, zvýhodněné volání, příspěvek do fitness centra, firemní akce, stravenkový paušál)
- moderní pracovní prostředí
- motivující mzdu dle pracovních zkušeností

Požadujeme:
- SŠ vzdělání
- znalost MS Office
- důslednost a pečlivost,
- schopnost přijmout odpovědnost
- pozitivní přístup, komunikativnost a samostatnost

Kontakt je možný POUZE e-mailem.

Plat od:
27 000 - 30 000 Kč
Pracoviště:
Olomouc
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.05.2024
Obor a Profese:
Úředník
Min. vzdělání:
Střední odborné vzdělání s maturitou
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Ing. Monika Šnajdarová
587 333 555
vyberoverizeni|tescosw#cz






Podobné nabídky práce

Odborní asistenti v administrativě

BrnoHookahteka s.r.o.
od 31 000 Kč

Odborní asistenti v administrativě

Ústí nad OrlicíACE Trade spol. s r.o.
28 000 - 30 000 Kč

Odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

LiberecLiberecký kraj
21 170 - 31 820 Kč

Odborní asistenti v administrativě

Uherské HradištěSchlote-Automotive Czech s.r.o
220 - 282 Kč

Odborní asistenti v administrativě

HavířovStřední škola technických obor
20 130 - 29 520 Kč

Články ze světa práce


Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?
V dnešní hektické době, kdy pracovní nároky mohou být náročné, je nalezení harmonie mezi pracovním a osobním životem solidní výzvou. Máte své techniky, jak to zvládnout, nebo se inspirujete našimi radami?

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu
Znáte to, jak se vám nechce začínat nový úkol a nebo odkládáte své povinnosti na potom a místo nich děláte jiné věci? Prokrastinace je jevem, který mnozí z nás znají a často zažívají. Ať už jde o pracovní úkoly nebo osobní rovinu, prokrastinace může mít negativní dopad na produktivitu, kvalitu práce a váš celkový pocit naplnění. Víte, jaké jsou její příčiny a jak prokrastinaci předcházet, či jak ji překonat? 

Na jaké daňové úlevy má nárok rodina s dětmi?

Na jaké daňové úlevy má nárok rodina s dětmi?
Pořídit si v dnešní době dítě je pro rodiče finančně velmi nákladné. Podle ekonomických propočtů utratí rodina průměrně za jedno dítě do jeho plnoletosti cca 1,8 až 2 miliony korun. Každá ušetřená koruna je tedy více než vítaná. Rodinám pomáhají také daňová zvýhodnění na dítě. Jaká to jsou a jak je rodina uplatní?