Odborní asistenti v administrativě

NJ komunikativně (telefonní hovory v NJ), AJ výhodou, uživatelská znalost MS-Office (Word, Excel, Outlook), komunikativnost, organizační schopnosti, rychlé reakce, kvalita, pečlivost, důslednos, min. 2 roky praxe, veškerá administrativa spojená s chodem oddělení včetně měsíčnchí přehledů či výročních zpráv, evidence strojů a zařízení a s tím spojená agenda, koordinace dodavatelů ve firmě, účast na projektech energomanagementu a životního prostředí, auditech, revizích a inventurách, vystavování požadavků pro nákup (náhradní díly, servisní práce, revize), zajišťování dodávek dílů i servisu pro stroje a firermní techniku dle priorit, kontrola příchozích i vystavovaných faktur, dobropisů i řešení pojistných událostí při vzniklých škodách, vlastní kantýna, stravenky, dovolená navíc, příspěvek na důchodové připojištění, výhodné tel. tarify, možnost profesionálního růstu a další benefity, prac. poměr na dobu určitou - zástup za RD, kontakt telefonicky (úterý 8.00 - 15.00 hod.) nebo e-mailem

Plat od:
220 - 282 Kč
Pracoviště:
Uherské Hradiště
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.05.2024
Obor a Profese:
Úředník
Min. vzdělání:
Střední odborné vzdělání s maturitou
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Olga Novotná
572 425 320
olga#novotna|schlote#com






Podobné nabídky práce

Odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

PrahaVelvyslanectví Syrské arabské
od 26 000 Kč

Odborní asistenti v administrativě

PrahaA-Z company s. r. o.
od 18 900 Kč

Odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

PrahaArelion Czech Republic a.s.
od 60 000 Kč

Ostatní úředníci

JičínMěsto Hořice
23 390 - 34 370 Kč

Odborní asistenti v administrativě

BrnoLeglife s.r.o.
od 44 745 Kč

Články ze světa práce


Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?

Freelanceřina, to je dřina. Nebo právě naopak?

Freelanceřina, to je dřina. Nebo právě naopak?
Práce na vlastní pěst, být v podstatě nezávislým profíkem, získává ve světě stále větší popularitu, ale není vhodná pro každého. V tomto článku se podíváme jaké jsou výhody a nevýhody freelancingu. Je to pro vás to pravé ořechové?

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí
Komunikace s nadřízeným může být někdy náročná, zejména pokud mu potřebujete sdělit, že vám něco vadí. Promyslete si proto dobře, zda je vaše výtka věcná a jednejte. Vědět, jak sdělit svému šéfovi, že vám něco vadí patří ke klíčovým dovednostem ve vašem profesním životě.