Odborný rada - specialista zemědělských komodit (733)

Předseda Správy státních hmotných rezerv jako služební orgán příslušný podle § 10 odst. 1 písm. f) zákona č. 234/2014 Sb., o státní službě, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „ZSS“), vyhlašuje výběrové řízení na obsazení služebního místa Odborný rada - specialista zemědělských komodit se služebním působištěm v Praze.
Na služebním místě je státní služba vykonávána v oboru služby:
50. Hospodářská opatření pro krizové stavy a správa státních hmotných rezerv

Posuzovány budou žádosti o přijetí do služebního poměru a zařazení na služební místo nebo žádosti o zařazení na služební místo (dále jen „žádost“) podané ve lhůtě do 23. května 2024, tj. v této lhůtě doručené služebnímu orgánu prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu služebního úřadu (Správa státních hmotných rezerv, Šeříková 616/1, Praha 5, 150 85), nebo osobně podané na podatelnu služebního úřadu na výše uvedené adrese. Žádost lze podat rovněž v elektronické podobě podepsané uznávaným elektronickým podpisem na elektronickou adresu služebního úřadu epodatelna@sshr.gov.cz nebo prostřednictvím datové schránky služebního úřadu 4iqaa3x.
Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být označena slovy: „NEOTEVÍRAT – VŘ – 07022/24-SSHR“
V žádosti je žadatel povinen uvést ID datové schránky nebo elektronickou adresu (e-mail), na kterou mu budou doručovány písemnosti ve výběrovém řízení.

Více informací vč. formuláře žádosti naleznete na webových stánkách Správy státních hmotných rezerv.

Plat od:
30 780 - 45 420 Kč
Pracoviště:
Praha
Typ úvazku:
Plný úvazek
Podmínky:

viz Oznámení o vyhlášení výběrového řízení na obsazení volného služebního místa uveřejněné na webových stánkách Správy státních hmotných rezerv.

Cizí jazyk:

Česky

Náplň práce:

- koordinační, koncepční, analytické a systémové činnosti v oblasti tvorby zásob HR, vývoje stavů, sortimentu, rozmístění, ochraňování, obměňování a používání souboru materiálů HR;
- příprava a návrh kritérií pro stanovení seznamu položek HR, minimálních limitů a orientačních cílových stavů na základě rozborů a poznatků o vývoji zemědělské a potravinářské výroby v tuzemsku a rozhodujících produkčních oblastech v zahraničí;
- zpracování koncepce sortimentního složení svěřených položek materiálů HR tak, aby toto složení odpovídalo vývoji v dané oblasti;
- organizace a zajištění provedení prací souvisejících s udržováním jakosti skladovaných materiálů, odběr vzorků, provedení analýz a rozborů, ochranu proti škůdcům atd., včetně věcné odpovědnosti za správnost příslušných účetních dokladů;
- zabezpečení realizace žádoucích změn sortimentu při pohybu HR;
- vykonávání kontrolní činnosti ve svěřené oblasti v souladu s plánem kontrol;
- metodické řízení a kontrola správnosti účtovaných nákladů na ochraňování a skladování hmotných rezerv;
- zpracovává podklady pro rozbor hospodaření SSHR za svěřené materiály;
- spolupráce při zpracování zadávací dokumentace dle Zákona o zadávání veřejných zakázek s dotčenými organizačními útvary
- výkon dalších úkolů uložených ředitelem odboru nebo přímým představeným, které jsou v náplni činnosti Odboru příprav pro krizové stavy.

Nabízíme / benefity:

  • Mobilní telefon
  • Penzijní pojištění
  • Pružná pracovní doba
  • Stravenky/příspěvek na stravování
  • Vlastní rekreační zařízení
  • Vzdělávání
  • - platové zařazení odpovídající příslušnému nařízení vlády ČR pro orgány státní správy
    - jistotu zaměstnání v dobře fungující státní organizaci
    - možnost využití pružné pracovní doby
    - 5 týdnů dovolené a 5 dnů indispozičního volna
    - stravenkový paušál
    - volnočasové poukázky na sport a kulturu
    - MultiSport kartu
    - školící středisko v Krkonoších pro soukromou rekreaci s příspěvkem z FKSP

Nástup:
1. června nebo dle dohody
Obor a Profese:
Státní a veřejná správa - Úředník
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Ing., Mgr. a jiné
Vhodné i pro občany se ZPS
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Bc. Barbora Lavičková
+420222806294
barbora#lavickova|sshr#gov#cz





Podobné nabídky práce

Odborní asistenti v administrativě

BohumínBONATRANS GROUP a.s.
35 000 - 45 000 Kč

Odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

PísekKatastrální úřad pro Jihočeský
21 710 - 31 820 Kč

Odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

LiberecLiberecký kraj
25 280 - 37 170 Kč

Odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

LiberecLiberecký kraj
25 280 - 37 170 Kč

Odborní asistenti v administrativě

PrahaCS Medicus s.r.o.
od 25 000 Kč

Články ze světa práce


Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?
V dnešní hektické době, kdy pracovní nároky mohou být náročné, je nalezení harmonie mezi pracovním a osobním životem solidní výzvou. Máte své techniky, jak to zvládnout, nebo se inspirujete našimi radami?

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?
Ztrácíte se na poradě v záplavě anglických výrazů a občas jen souhlasně kývete? Nebo jsou pro vás slova jako briefing nepostradatelnou součástí firemního slangu? V dnešním globalizovaném pracovním prostředí jsou anglicismy čím dál častější a Česká republika v jejich užívání rozhodně nepokulhává, obzvlášť v nadnárodních korporátech. Proč jsou tato slova oblíbená a co znamenají?

Jak si přivydělávat během mateřské/rodičovské dovolené?

Jak si přivydělávat během mateřské/rodičovské dovolené?
S příchodem nového člena rodiny nepřichází jen radost, ale také vyšší rodinné výdaje. Je tedy logické, že ženy často hledají možnosti přivýdělku, nebo nechtějí přestat podnikat. Jaká jsou omezení, která vás potkají při podnikání na mateřské/rodičovské dovolené?