Odborní asistenti v administrativě

Budete organizovat kalendář obchodnímu týmu, domlouvat jejich schůzky, uzavírat jim docházku a administrativně podporovat obchodní útvar. Budete se účastnit porad vedení a zapisovat je. Budete rovněž dbát na bezproblémový chod kanceláře, zajišťovat kancelářské potřeby, zajišťovat občerstvení pro jednání a dotahovat úkoly do konce a včas.
Pro tuto pozici nutně potřebujete:
o zkušenost na obdobné pozici
o dobrou znalost a aktivní užívání programů MS Office
o umět psát všemi deseti
o dobré vystupování a profesionální přístup

Pokud budete úspěšní:
očeká na Vás práce pro evropskou jedničku ve svém oboru
ozaškolení v adaptačním programu
oodborný růst a osobnostní rozvoj, školení dle potřeby
odostanete motivující finanční ohodnocení včetně zaměstnaneckých výhod dle platné kolektivní smlouvy


Způsob kontaktu: životopis zasílat na e-mail

Plat od:
35 000 - 45 000 Kč
Pracoviště:
Bohumín
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.07.2024
Obor a Profese:
Úředník
Min. vzdělání:
Střední odborné vzdělání s maturitou
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Pavel Němec
597 082 356
pavel#nemec|ghh-bonatrans#com






Podobné nabídky práce

Odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

OstravaRSBP spol. s r.o.
28 000 - 29 000 Kč

Odborní asistenti v administrativě

OstravaREAL EXPERT BAUSERVIS s.r.o.
25 000 - 30 000 Kč

Odborní asistenti v administrativě

OstravaX - servis park s.r.o.
od 27 000 Kč

Odborní asistenti v administrativě

OstravaPRONTE DEEP s.r.o.
30 000 - 60 000 Kč

Prohlédnuté pracovní nabídky

Ostatní pracovníci pro přípravu rychlého občerstvení

od 19 500 KčKladno Pqt prosperity invest s.r.o.

Specialisté v oblasti logistiky

45 000 - 60 000 KčTachov Adient czech republic s.r.o.

Provozní zámečníci, údržbáři

od 22 000 KčKarlovy Vary Bohemia - lázně a. s.

Odborní pracovníci kalkulací, cen, nákladů a rozpočtů

od 28 000 KčPelhřimov Status stavební a.s.

Články ze světa práce


První den v nové práci? Připravte se na něj.

První den v nové práci? Připravte se na něj.
Na pohovoru jste váleli a vybrali právě vás, gratulujeme! Nyní jsou před vámi první dny na novém pracovišti. Bude to pravděpodobně náročný proces, než si na vše zvyknete, můžete mít i obavy, ale to vše je normální a brzy budete na novém pracovišti jako ryba ve vodě.

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Jak a kdy požádat o zvýšení platu?

Jak a kdy požádat o zvýšení platu?
Žádost o zvýšení platu může být obtížnou a stresující situací, ale pokud máte dobré argumenty, může to být skvělý způsob, jak zvýšit svůj příjem. Důležitým krokem je sepsat si pádné argumenty a žádost správně načasovat. V tomto článku se zaměříme na klíčové kroky, které vám pomohou připravit se na takovou žádost a předložit přesvědčivé argumenty.