Odborní asistenti v administrativě

Praxe v oboru výhodou. Zatím doba určitá 1 rok. KONTAKT: telefonicky v čase 7:00–14:30 hod., nabídky zasílat e-mailem nejpozději do 31. 5. 2024.

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.





Podobné nabídky práce

Odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

PrahaVelvyslanectví Syrské arabské
od 26 000 Kč

Odborní asistenti v administrativě

PrahaA-Z company s. r. o.
od 18 900 Kč

Odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

PrahaArelion Czech Republic a.s.
od 60 000 Kč

Ostatní úředníci

JičínMěsto Hořice
23 390 - 34 370 Kč

Odborní asistenti v administrativě

BrnoLeglife s.r.o.
od 44 745 Kč

Články ze světa práce


Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět
Práva zaměstnanců jsou základním stavebním kamenem každého fungujícího pracovního vztahu. Znát svá práva na pracovišti je klíčem pro zajištění férových pracovních podmínek a ochrany před potenciální diskriminací či zneužíváním ze strany zaměstnavatele. V tomto článku se podíváme na několik základní oblastí práv zaměstnanců, kterým by měl každý pracující dobře rozumět.

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?
V dnešní hektické době, kdy pracovní nároky mohou být náročné, je nalezení harmonie mezi pracovním a osobním životem solidní výzvou. Máte své techniky, jak to zvládnout, nebo se inspirujete našimi radami?