Asistent / asistentka nákupu

A8000 s.r.o.

Jsme společnost, která patří již po více než tři dekády mezi přední česká architektonická studia. Specializujeme se na projekty různého rozsahu a funkčnosti jak v Česku, tak i v zahraničí.

Více informací o společnosti naleznete na www.a8000.cz

Místo práce: České Budějovice

Termín nástupu: ihned / dle dohody

V případě, že Vás tato pracovní pozice zaujala, zašlete nám, prosím, Váš strukturovaný životopis s názvem pracovní pozice, o kterou se ucházíte.
Pro odpověď na tuto pozici, prosím, používejte pouze e-mailovou adresu: r.ticha@a8000.cz.

Na tuto pracovní pozici, můžete reagovat pouze do 26. 4. 2024. Po tomto datu, prosím, neodpovídejte.

Pracoviště:
okres České Budějovice
Typ úvazku:
Plný úvazek
Podmínky:

• SŠ/VOŠ - ekonomického nebo technického směru (je výhodou, není však podmínkou)
• pokročilá znalost práce s MS Office - Word/Excel
• znalost AJ na komunikativní úrovni
• ŘP sk. B
• komunikativnost, samostatnost a spolehlivost
• ochota učit se novým věcem

Výhodou:
• technické znalosti z oblasti stavebnictví

Náplň práce:

• spolupráce s managerem nákupu
• komunikace se subdodavateli, uzavírání objednávek
• zajišťování administrativní podpory nákupního oddělení a mnoho dalších zajímavých úkolů

Nabízíme / benefity:

• práci v přátelském a férovém kolektivu = jsme tým
• zaškolení, odborný dohled
• adekvátní ohodnocení, 13. plat
• flexibilní pracovní doba
• nápoje na pracovišti na účet firmy
• možnost zapojení do kurzů AJ
• výhodné telefonní tarify i pro rodinné příslušníky
• společné firemní akce a teambuildingy, sportovní akce

Nástup:
ihned / dle dohody
Obor a Profese:
Administrativa - Asistentka
Min. vzdělání:
Střední odborné vzdělání s maturitou
Personální agentura:
Kontaktní osoba:
Eva Grundová
+420224819391
egrundova|jobsystem#cz






Články ze světa práce


Jak a kdy požádat o zvýšení platu?

Jak a kdy požádat o zvýšení platu?
Žádost o zvýšení platu může být obtížnou a stresující situací, ale pokud máte dobré argumenty, může to být skvělý způsob, jak zvýšit svůj příjem. Důležitým krokem je sepsat si pádné argumenty a žádost správně načasovat. V tomto článku se zaměříme na klíčové kroky, které vám pomohou připravit se na takovou žádost a předložit přesvědčivé argumenty.

Jak na ukončení pracovního poměru

Jak na ukončení pracovního poměru
Co všechno potřebujete vědět, když chcete ukončit pracovní poměr? Kdy můžete dostat výpověď od zaměstnavatele a kdy a jak můžete podat výpověď vy? Jaká je délka výpovědní doby? Na tyto a další otázky jsme odpověděli v našem článku.

Jak zvládnout stres v práci

Jak zvládnout stres v práci
Pracovní stres se čím dál častěji stává součástí moderního profesního života. Dlouhé hodiny v práci, vysoké očekávání nadřízených a neustálý tlak na výkon mohou negativně ovlivňovat vaše zdraví a pohodu. Nicméně existuje několik účinných strategií, které vám mohou pomoci se se stresem v práci vypořádat a udržet si tak psychickou pohodu. Jak tedy na to?