asistent/ka ředitele odboru

Působnost ÚSTR určuje zákon č. 181/20007 Sb. Ve kterém se mimo jiné píše, že ústav
• zkoumá a nestranně hodnotí dobu nesvobody a období komunistické totalitní moci, zkoumá antidemokratickou a zločinnou činnost orgánů státu, zejména jeho bezpečnostních složek, a zločinnou činnost Komunistické strany Československa, jakož i dalších organizací založených na její ideologii,
• analyzuje příčiny a způsob likvidace demokratického režimu v období komunistické totalitní moci, dokumentuje účast domácích a zahraničních osob na podpoře komunistického režimu a odporu proti němu,
• získává a zpřístupňuje veřejnosti dokumenty vypovídající o době nesvobody a období komunistické totalitní moci, zejména o činnosti bezpečnostních složek a formách pronásledování i odporu.

Ústav pro studium totalitních režimů je organizační složkou státu zabývající se výzkumem období 1938 -1989 s určitým přesahem. Podrobně je možné se s Ústavem seznámit na jeho webových stránkách i s charakteristikou nabízeného místa.

Plat od:
27 000 - 37 000 Kč
Pracoviště:
okres Hlavní město Praha
Typ úvazku:
Plný úvazek
Podmínky:

• minimálně SŠ s maturitou, vzdělání humanitního směru výhodou
• znalost práce se systémem GINIS výhodou
• velmi dobrá znalost českého jazyka – slovem i písmem
• komunikativní znalost anglického jazyka slovem i písmem (německý či ruský jazyk výhodou)
• uživatelská znalost práce na PC
• praxe na obdobné pozici, zejména v oblasti státní správy a samosprávy výhodou
• preciznost, systematičnost, samostatnost, komplexní přístup k řešení problémů
• schopnost pracovat pod tlakem


Cizí jazyk:

Česky

Náplň práce:

• zajišťování chodu sekretariátu odboru
• příprava pravidelných reportů pro ředitele odboru
• příprava jednání ředitele oboru, porad a dohled nad plněním zadaných úkolů
• zajišťování korespondence odboru, včetně hlídání zákonem daných lhůt, sledování termínů plnění povinností vyplývajících z grantových projektů
• komunikace s domácími i zahraničními partnery
• péče o chod spisové služby včetně jednání s poskytovateli softwarového řešení SSL
• zodpovědnost za proces administrativy

Nabízíme / benefity:

  • Pružná pracovní doba
  • Stravenky/příspěvek na stravování
  • Vzdělávání
  • • odpovídající finanční ohodnocení
    • kvalitní zázemí velké vědecko-vzdělávací instituce, organizační složky státu
    • 5 týdnů dovolené
    • 5 dní indispozičního volna
    • stravenky
    • FKSP
    • možnost dalšího vzdělávání.

Nástup:
ihned nebo dle dohody
Obor a Profese:
Administrativa - Asistentka, Administrativa - Administrativní pracovník
Min. vzdělání:
Střední odborné vzdělání s maturitou
Vhodné i pro absolventy
ANO
Vhodné i pro občany se ZPS
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Ing. Vendula Pešková
+420221008537
personalni|ustrcr#cz





Podobné nabídky práce

Všeobecní administrativní pracovníci

PrahaUfuk Horizont, s.r.o.
od 28 000 Kč

Specialisté v oblasti strategie

Ústí nad OrlicíAdvantech Czech s.r.o.
66 000 - 75 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

KyjovROmiLL AGRICULTURE s.r.o.
25 000 - 35 000 Kč

Úředníci jinde neuvedení

Kutná HoraMěsto Kutná Hora
21 800 - 26 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

PřerovVentures Systems s.r.o.
20 000 - 22 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

HraniceFLORPLANT s.r.o.
22 000 - 23 000 Kč

Články ze světa práce


Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?
V dnešní hektické době, kdy pracovní nároky mohou být náročné, je nalezení harmonie mezi pracovním a osobním životem solidní výzvou. Máte své techniky, jak to zvládnout, nebo se inspirujete našimi radami?

Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?

Jak správně odpovědět na inzerát nabídky práce?

Jak správně odpovědět na inzerát nabídky práce?
Hledání nového zaměstnání bývá náročným a občas i zdlouhavým procesem. V této fázi už máte úspěšně první část procesu za sebou - pročítání množství nabídek a hledání těch pro vás vhodných. Teď je potřeba na ně odpovědět tak, aby se vám ozvali zpět a pozvali vás na pohovor. Jak tedy na to? Co by mohlo pomoci?