Asistentka ředitele

Vojenské lesy a statky ČR s. p. hledají kolegu/kolegyni na pozici Asistentka ředitele na ředitelství v Praze.

Pracoviště:
okres Hlavní město Praha
Typ úvazku:
Plný úvazek
Podmínky:

Požadujeme:
• středoškolské vzdělání,
• znalost práce na PC (především MS Office).

Očekávané schopnosti a dovednosti:
• schopnost týmové spolupráce, samostatnost, preciznost, zodpovědnost,
• aktivní přístup ke svěřeným úkolům a ochotu učit se novým věcem,
• flexibilitu.

Cizí jazyk:

Anglicky, Česky

Náplň práce:

Obsah práce:
• vyřizování agendy ředitele s. p., ekonomického ředitele, výrobního ředitele, a správního ředitele VLS,
• sjednávání pracovních schůzek, příprava podkladů a materiálů pro jednání, správa kanceláře ředitele s. p., koordinace cestovních plánů včetně zajištění ubytování a dalších úloh,
• správa a organizace fyzických i elektronických dokumentů, evidence příchozí a odchozí pošty včetně datových schránek,
• zajištění chodu zasedacích místností včetně rezervací, zajištění průběhu jednání a objednávání občerstvení,
• zajištění kancelářských potřeb pro celý podnik.

Nabízíme / benefity:

  • Dovolená navíc
  • Mobilní telefon
  • Notebook
  • Penzijní pojištění
  • Stravenky/příspěvek na stravování
  • Životní pojištění

Nástup:
dle dohody
Obor a Profese:
Administrativa - Asistentka
Min. vzdělání:
Střední všeobecné vzdělání s maturitou
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Anita Váchová
+420954009258
anita#vachova|vls#cz






Články ze světa práce


Freelanceřina, to je dřina. Nebo právě naopak?

Freelanceřina, to je dřina. Nebo právě naopak?
Práce na vlastní pěst, být v podstatě nezávislým profíkem, získává ve světě stále větší popularitu, ale není vhodná pro každého. V tomto článku se podíváme jaké jsou výhody a nevýhody freelancingu. Je to pro vás to pravé ořechové?

Jak si věřit při hledání práce?

Jak si věřit při hledání práce?
Hledání práce může být občas pěkně náročné dobrodružství. I při neúspěchu je však důležité neházet flintu do žita a snažit se myslet pozitivně. Jak si tedy víc věřit a najít si v dnešní době práci?

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu
Znáte to, jak se vám nechce začínat nový úkol a nebo odkládáte své povinnosti na potom a místo nich děláte jiné věci? Prokrastinace je jevem, který mnozí z nás znají a často zažívají. Ať už jde o pracovní úkoly nebo osobní rovinu, prokrastinace může mít negativní dopad na produktivitu, kvalitu práce a váš celkový pocit naplnění. Víte, jaké jsou její příčiny a jak prokrastinaci předcházet, či jak ji překonat?