Executive Assistant | 100% Homeoffice | Location Czech Republic only

Are you an experienced professional looking for a key role in a global organisation? We are looking for an Executive Assistant to join our energetic team. In this position, you will be the right hand to our Vice President and facilitate seamless communication between executives, management teams, associates and partners.

Key responsibilities include:
- Provide full administrative support to the executives
- Proactively and effectively managing the executive's time
- Screen and manage phone and email inquiries and requests
- Coordinate travel arrangements, managing complex itineraries and booking
flights, hotels, ground transportation, etc.
- Manage and maintain monthly expense reports
- Manage and track key projects and deadlines and monitor deliverables on behalf of the
executive
- and many other activities related to the assistant's work

Do you have experience in supporting TOP management in a global company? Do you stand out thanks to your excellent organizational skills and proactive thinking? Take advantage of this unique opportunity to become a very important member of our team and keep our VP's office running efficiently.

If you thrive in a fast-paced environment, excel at multitasking, and possess exceptional communication skills, we want to hear from you!

start date: immediately

contract: full-time, 1-year contract through a personal agency Grafton with a very high possibility of extension

Join us and be part of an exciting journey shaping the future of our organization. Apply now to become an integral part of our team!Zašlete nám svůj životopis v českém jazyce a pokud máte i v anglickém jazyce. Více podobných pozic naleznete na https://www.grafton.cz/cs/job-search

Plat od:
40 000 Kč
Pracoviště:
Jihomoravský kraj
Typ úvazku:
Plný úvazek
Podmínky:

- Absolutely professional written and spoken English (at least C1 level is a must)
- At least 2 years of top management support experience

- Time flexibility, ability to work independently and responsibility is a must

- Location of work is the Czech Republic (the work cannot be done from abroad)
- Ability to work fully from home (or commute to the office in Brno)

- Experience in a global company is a great advantage

Cizí jazyk:

Anglicky

Bonusy:

- 5 weeks vacation
- 100% home office
- Cafeteria +17 000 CZK/y
- Sick Days
- Meal allowance
- other bonuses

Nástup:
neuvedeno
Obor a Profese:
Asistentka
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Ing., Mgr. a jiné
Personální agentura:
Kontaktní osoba:
Pro Brno (GR)
(+420) 542 424 521
A#Hlinkova#406607203203|applications#grafton#cz






Články ze světa práce


Znáte svou cenu na trhu práce?

Znáte svou cenu na trhu práce?
Hledáte novou práci nebo uvažujete o změně povolání? A znáte svou cenu na trhu práce? Doporučujeme si zjistit, jaké platy dostávají lidé, kteří pracují na obdobných pozicích. Tento průzkum vám pomůže vytvořit představu, jak byste měli za danou práci být ohodnoceni právě vy.

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu
Znáte to, jak se vám nechce začínat nový úkol a nebo odkládáte své povinnosti na potom a místo nich děláte jiné věci? Prokrastinace je jevem, který mnozí z nás znají a často zažívají. Ať už jde o pracovní úkoly nebo osobní rovinu, prokrastinace může mít negativní dopad na produktivitu, kvalitu práce a váš celkový pocit naplnění. Víte, jaké jsou její příčiny a jak prokrastinaci předcházet, či jak ji překonat? 

10 základních pravidel úspěšného pohovoru

10 základních pravidel úspěšného pohovoru
Zaujali jste životopisem, pozvali Vás na pohovor a nyní přichází den D. Čemu byste se měli vyhnout a na co se naopak během pohovoru zaměřit? Přečtěte si několik našich rad a zanechte dojem.