Odborní asistenti v administrativě

KONTAKT : Samková Alena, tel.: 224 930 851, e-mail: a.samkova@vosp.cz Pokud jsme Vás zaujali, budeme se těšit na Váš strukturovaný profesní životopis a motivační dopis, který zašlete na uvedený kontaktní email. Další požadavky: Velmi dobrá znalost práce na PC, zejména MS Office, český jazyk na výborné úrovni a znalost AJ na středně pokročilé úrovni, velmi dobrý psaný projev, praxe v oblasti školské administrativy výhodou, ochota učit se nové věci, odpovědnost, komunikativnost, pečlivost, trpělivost, vstřícnost, samostatnost, ale také schopnost týmové spolupráce, akční, pohotová, energická a otevřená osobnost schopná samostatně jednat a dotahovat věci do zdárného konce. Popis pracovní pozice: o zajištění chodu sekretariátu školy - pošta, nákupy, kontakt s úřady a institucemi, pochůzky, příprava na různé akce školy, o zabezpečení administrativní obsluhy, spočívající v osobní, telefonické, písemné a elektronické komunikaci, o vedení správy budov - koordinace služeb ve 3 objektech školy - úklid, údržba a recepce; organizace a kontrola rekonstrukčních prací v objektech školy, o zodpovědnost za jednání s dodavateli služeb a dalšími partnery, zpracování objednávek, o zajištění komunikace a kontaktu se všemi zaměstnanci školy, o support účetnictví - evidence faktur, dokladů k platbám kartou, o zodpovědnost za agendu BOZP, PO - vedení kompletní dokumentace, komunikace s dodavatelem, o zajištění majetkové evidence školy, včetně inventarizace, o zajímavá a zodpovědná práce na škole, o smlouva na dobu určitou, po roce možnost přejít na dobu neurčitou. Pokud jsme Vás zaujali, budeme se těšit na Váš strukturovaný profesní životopis a motivační dopis, který zašlete na uvedený kontaktní email. Zaměstnanecké výhody : 6 týdnů dovolené + 3 sick days, odpovídající finanční ohodnocení, roční odměny, příspěvek na stravné, sociální fond, přátelské pracovní prostředí.

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.





Podobné nabídky práce

Odborní asistenti v administrativě

BrnoHookahteka s.r.o.
od 31 000 Kč

Odborní asistenti v administrativě

Ústí nad OrlicíACE Trade spol. s r.o.
28 000 - 30 000 Kč

Odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

LiberecLiberecký kraj
21 170 - 31 820 Kč

Odborní asistenti v administrativě

Uherské HradištěSchlote-Automotive Czech s.r.o
220 - 282 Kč

Odborní asistenti v administrativě

HavířovStřední škola technických obor
20 130 - 29 520 Kč

Články ze světa práce


Na jaké daňové úlevy má nárok rodina s dětmi?

Na jaké daňové úlevy má nárok rodina s dětmi?
Pořídit si v dnešní době dítě je pro rodiče finančně velmi nákladné. Podle ekonomických propočtů utratí rodina průměrně za jedno dítě do jeho plnoletosti cca 1,8 až 2 miliony korun. Každá ušetřená koruna je tedy více než vítaná. Rodinám pomáhají také daňová zvýhodnění na dítě. Jaká to jsou a jak je rodina uplatní?

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu
Znáte to, jak se vám nechce začínat nový úkol a nebo odkládáte své povinnosti na potom a místo nich děláte jiné věci? Prokrastinace je jevem, který mnozí z nás znají a často zažívají. Ať už jde o pracovní úkoly nebo osobní rovinu, prokrastinace může mít negativní dopad na produktivitu, kvalitu práce a váš celkový pocit naplnění. Víte, jaké jsou její příčiny a jak prokrastinaci předcházet, či jak ji překonat? 

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?