SPRÁVCE BUDOVY OLBRACHTOVA (140)

Rád/a se staráte o nemovitost? Pak hledáme právě Vás! Přidejte se do týmu odborníků na majetek.

Správa státních hmotných rezerv se sídlem v Praze 5, Šeříková 616/1 vyhlašuje výběrové řízení na pracovní místo „SPRÁVCE BUDOVY OLBRACHTOVA“ v Odboru majetkovém v Oddělení správy budov a investic.

Více informací naleznete na webových stánkách Správy státních hmotných rezerv: https://www.sshr.cz/o-nas/nabidka-volnych-mist/ nebo kontaktujte Oddělení personální na e-mailu: personalni@sshr.gov.cz.

Pracoviště:
Praha
Typ úvazku:
Plný úvazek
Podmínky:

- středoškolské vzdělání s maturitní zkouškou
- minimálně 3 roky praxe na stejné či podobné pozici
- řidičské oprávnění skupiny B, aktivní řidič
- bezúhonnost

Ostatní dovednosti
- práce na PC, WORD, EXCEL, POWER POINT
- schopnost nést odpovědnost
- komunikativní schopnosti
- přesnost, spolehlivost, týmová práce
- flexibilita
- vhodné i pro absolventy, praxe výhodou

Cizí jazyk:

Česky

Náplň práce:

- zajišťování organizace provozu, údržby, revizí a oprav budovy Olbrachtova
- dohlížení na řádné používání technických zařízení a ostatních provozních prostředků v budově Olbrachtova
- provádění kontroly věcné a formální správnosti a ověřování dodavatelských faktur, týkajících se správy a údržby v budově Olbrachtova
- dohled na řádné používání osobního výtahu, vzduchotechniky, topení, chlazení, měření a regulace, EZS a EPS, které jsou umístěny v budově Olbrachtova
- zpracování dílčích podkladů pro statistiku energetického hospodářství za budovu Olbrachtova
- zabezpečování nákupů spotřebního materiálu, odborných publikací a knih, drobného hmotného majetku pro budovu Olbrachtova
- kontrola činnosti v oblasti úklidu v budově Olbrachtova
- a další činnosti uložené ředitelkou Odboru majetkového nebo přímým představeným

Nabízíme / benefity:

  • Penzijní pojištění
  • Pružná pracovní doba
  • Stravenky/příspěvek na stravování
  • Vlastní rekreační zařízení
  • - platové zařazení odpovídající příslušnému nařízení vlády ČR pro orgány státní správy (10. platová třída)
    - jistotu zaměstnání v dobře fungující státní organizaci
    - přátelský kolektiv
    - zaměstnanecké výhody (stravenky, 5 týdnů dovolené, 5 dnů indispozičního volna)
    - možnost využití pružné pracovní doby
    - karta MultiSport, FKSP karta MultiSport
    - školící středisko v Krkonoších pro soukromou rekreaci s příspěvkem z FKSP

Nástup:
ihned nebo dle dohody
Obor a Profese:
Administrativa - Administrativní pracovník, Státní a veřejná správa - Úředník, Státní a veřejná správa - Referent
Min. vzdělání:
Střední odborné vzdělání s maturitou
Vhodné i pro absolventy
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Bc. Barbora Lavičková
+420222806294
personalni|sshr#gov#cz





Podobné nabídky práce

Všeobecní administrativní pracovníci

PrahaUfuk Horizont, s.r.o.
od 28 000 Kč

Specialisté v oblasti strategie

Ústí nad OrlicíAdvantech Czech s.r.o.
66 000 - 75 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

KyjovROmiLL AGRICULTURE s.r.o.
25 000 - 35 000 Kč

Úředníci jinde neuvedení

Kutná HoraMěsto Kutná Hora
21 800 - 26 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

PřerovVentures Systems s.r.o.
20 000 - 22 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

HraniceFLORPLANT s.r.o.
22 000 - 23 000 Kč

Články ze světa práce


Jak správně odpovědět na inzerát nabídky práce?

Jak správně odpovědět na inzerát nabídky práce?
Hledání nového zaměstnání bývá náročným a občas i zdlouhavým procesem. V této fázi už máte úspěšně první část procesu za sebou - pročítání množství nabídek a hledání těch pro vás vhodných. Teď je potřeba na ně odpovědět tak, aby se vám ozvali zpět a pozvali vás na pohovor. Jak tedy na to? Co by mohlo pomoci?

Musím dokládat výpis z rejstříku trestů svému zaměstnavateli? Záleží, na jakou pozici se hlásíte.

Musím dokládat výpis z rejstříku trestů svému zaměstnavateli? Záleží, na jakou pozici se hlásíte.
Chtějí po vás při nástupu do nové práce výpis z trestního rejstříku? Jsou zaměstnání, při kterých jej po vás zaměstnavatel bude vyžadovat, závisí to ovšem na povaze pracovní pozice. Zaměstnavatel jej nemůže vyžadovat automaticky po všech, musí se řídit právními předpisy.

Jak správně napsat životopis?

Jak správně napsat životopis?
Strukturovaný životopis (zkráceně CV) je většinou vaším prvním kontaktem se zaměstnavatelem. Pro zaujetí zaměstnavatele je důležité uvést relevantní informace a především vynikající prezentaci svých schopností a zkušeností, přeci jen je to vaše vizitka. Informace uvedené v našem článku by vám mohly pomoci k vytvoření životopisu.