Odborný rada - koordinátor rozvoje informačních systémů (728)

Předseda Správy státních hmotných rezerv jako služební orgán příslušný podle § 10 odst. 1 písm. f) zákona č. 234/2014 Sb., o státní službě, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „ZSS“), vyhlašuje výběrové řízení na obsazení služebního místa Odborný rada - koordinátor rozvoje informačních systémů se služebním působištěm v Praze.
Na služebním místě je státní služba vykonávána v oboru služby:
25. Krizové řízení, ochrana obyvatelstva a integrovaný záchranný systém
50. Hospodářská opatření pro krizové stavy a správa státních hmotných rezerv

Služební místo je zařazeno podle Přílohy č. 1 k ZSS do 13. platové třídy (Příloha č. 2 Nařízení vlády č. 304/2014 Sb., o platových poměrech státních zaměstnanců, ve znění pozdějších předpisů).
Rozpětí osobního příplatku od 0 Kč do 50% částky odpovídající 50 % platového tarifu nejvyššího platového stupně v platové třídě, do které je zařazeno služební místo, na kterém státní zaměstnanec vykonává službu.

Služba na tomto služebním místě bude vykonávána ve služebním poměru:
- Zpravidla na dobu neurčitou, v případě, že žadatel doloží doklad o vykonání úřednických zkoušek.
- Na dobu určitou, v případě, že žadatel zatím úspěšně nevykonal úřednické zkoušky (§ 21 odst. 2 ZSS). Doba určitá je stanovena v trvání 12 měsíců (§ 29 odst. 1 ZSS) se zkušební dobou v délce 6 měsíců (§ 29 odst. 2 ZSS). Úspěšným složením úřednických zkoušek se mění doba určitá na dobu neurčitou.
Další údaje o podmínkách výkonu služby stanovené ZSS naleznete na internetové stránce Ministerstva vnitra: https://www.mvcr.cz/sluzba/soubor/ssp-c-3-2022-priloha-c-3b-podminky-vykonu-sluzby-text.aspx

Posuzovány budou žádosti o přijetí do služebního poměru a zařazení na služební místo nebo žádosti o zařazení na služební místo (dále jen „žádost“) podané ve lhůtě do 9. května 2024, tj. v této lhůtě doručené služebnímu orgánu prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu služebního úřadu (Správa státních hmotných rezerv, Šeříková 616/1, Praha 5, 150 85), nebo osobně podané na podatelnu služebního úřadu na výše uvedené adrese. Žádost lze podat rovněž v elektronické podobě podepsané uznávaným elektronickým podpisem na elektronickou adresu služebního úřadu epodatelna@sshr.gov.cz nebo prostřednictvím datové schránky služebního úřadu 4iqaa3x.
Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být označena slovy:
„NEOTEVÍRAT – VŘ – 06224/24-SSHR“
V žádosti je žadatel povinen uvést ID datové schránky nebo elektronickou adresu (e-mail), na kterou mu budou doručovány písemnosti ve výběrovém řízení.


Více informací vč. formuláře žádosti naleznete na webových stánkách Správy státních hmotných rezerv.

Plat od:
30 780 - 45 420 Kč
Pracoviště:
Praha
Typ úvazku:
Plný úvazek
Podmínky:

viz Oznámení o vyhlášení výběrového řízení na obsazení volného služebního místa uveřejněné na webových stánkách Správy státních hmotných rezerv.

- Řidičské oprávnění skupiny B – aktivní řidič je pro uchazeče výhodou.

Cizí jazyk:

Česky

Náplň práce:

- celostátní koordinace hospodářských opatření pro krizové stavy;
- tvorba a posuzování koncepce rozvoje informačních a komunikačních systémů s celostátní působností v oblasti koordinace hospodářských opatření pro krizové stavy a v oblasti vytváření, udržování a poskytování státních hmotných rezerv;
- posuzování a předkládání koncepčních návrhů na rozvoj informační podpory v oblasti plánování hospodářských opatření pro krizové stavy z hlediska provázanosti těchto systémů a databází s informačními systémy pro koordinaci a zabezpečení věcnými zdroji;
- zpracování specifikace a věcného zadání pro krátkodobý a dlouhodobý rozvoj, metodické řízení a součinnost při zajištění provozu informačních systémů pro koordinaci a zabezpečení věcných zdrojů za krizových situací a pro poskytování státních hmotných rezerv za krizových stavů a mimořádných situací;
- odpovědnost za provoz, rozvoj, kybernetickou bezpečnost a naplňování zásad GDPR informačního systému pro koordinaci a zabezpečení věcných zdrojů za krizových situací, definování jeho problémů a jejich řešení se všemi účastníky správy systému a zabezpečení metodického usměrňování uživatelů;
- spolupráce při zpracování podkladů do Plánu vytváření a udržování státních hmotných rezerv k zajištění bezpečnosti České republiky, Plánu nákupů, obměn a záměn pohotovostních zásob a zásob pro humanitární pomoc;
- výkon dalších úkolů uložených ředitelem odboru nebo přímým představeným, které jsou v náplni činnosti Odboru příprav pro krizové stavy

Nabízíme / benefity:

  • Penzijní pojištění
  • Pružná pracovní doba
  • Stravenky/příspěvek na stravování
  • Vlastní rekreační zařízení
  • Vzdělávání
  • - platové zařazení odpovídající příslušnému nařízení vlády ČR pro orgány státní správy
    - jistota zaměstnání v dobře fungující státní organizaci
    - přátelský kolektiv
    - možnost využití pružné pracovní doby
    - 5 týdnů dovolené a 5 dnů indispozičního volna
    - stravenkový paušál
    - volnočasové poukázky na zdraví, kulturu, sport, knihy a vzdělávání
    - kartu MultiSport, FKSP kartu MultiSport
    - školící středisko v Krkonoších pro soukromou rekreaci s příspěvkem z FKSP

Nástup:
ihned nebo dle dohody
Obor a Profese:
IS/IT: Správa systémů a HW - Správce aplikačního SW, Státní a veřejná správa - Úředník, Státní a veřejná správa - Referent
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Ing., Mgr. a jiné
Vhodné i pro absolventy
ANO
Vhodné i pro občany se ZPS
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Bc. Barbora Lavičková
+420222806294
personalni|sshr#cz






Články ze světa práce


Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu
Znáte to, jak se vám nechce začínat nový úkol a nebo odkládáte své povinnosti na potom a místo nich děláte jiné věci? Prokrastinace je jevem, který mnozí z nás znají a často zažívají. Ať už jde o pracovní úkoly nebo osobní rovinu, prokrastinace může mít negativní dopad na produktivitu, kvalitu práce a váš celkový pocit naplnění. Víte, jaké jsou její příčiny a jak prokrastinaci předcházet, či jak ji překonat? 

Freelanceřina, to je dřina. Nebo právě naopak?

Freelanceřina, to je dřina. Nebo právě naopak?
Práce na vlastní pěst, být v podstatě nezávislým profíkem, získává ve světě stále větší popularitu, ale není vhodná pro každého. V tomto článku se podíváme jaké jsou výhody a nevýhody freelancingu. Je to pro vás to pravé ořechové?

Jak si věřit při hledání práce?

Jak si věřit při hledání práce?
Hledání práce může být občas pěkně náročné dobrodružství. I při neúspěchu je však důležité neházet flintu do žita a snažit se myslet pozitivně. Jak si tedy víc věřit a najít si v dnešní době práci?