Obchodní asistent / asistentka - mzda 39 500 Kč/měsíc

Společnost Alcom Alval s.r.o. je stabilní českou firmou. Působíme již 25 let na evropském trhu v oblasti prodeje širokého skladového sortimentu válcovaných a lisovaných polotovarů z hliníku a jeho slitin.

Do našeho týmu hledáme nového kolegu / kolegyni na pozici obchodní asistent / asistentka.

Více informací o společnosti naleznete na www.hlinik.cz.

Místo práce: Nupaky u Prahy

Termín nástupu: možný ihned

V případě, že Vás tato pracovní pozice zaujala, zašlete nám, prosím, Váš životopis s názvem pracovní pozice, o kterou se ucházíte.
Pro odpověď na tuto pozici, prosím, používejte pouze e-mailovou adresu: josef@hlinik.cz

Plat od:
37 000 Kč
Pracoviště:
Praha-východ, Praha
Typ úvazku:
Plný úvazek
Podmínky:

• min. středoškolské s maturitou
• základní znalost práce na PC
• samostatnost, schopnost a ochota řešit nenadálé situace
• odolnost vůči stresu
• ŘP skupiny B - osobní vozidla

Nabízíme / benefity:

• min. středoškolské s maturitou
• základní znalost práce na PC
• samostatnost, schopnost a ochota řešit nenadálé situace
• odolnost vůči stresu
• ŘP skupiny B - osobní vozidla
• práci na HPP v jednosměnném provozu
• po uplynutí 12 měsíců smlouva na dobu neurčitou
• zázemí výhradně české společnosti a práci v příjemném pracovním prostředí
• zajímavou a perspektivní práci
• příspěvek na stravu
• firemní akce

Mzdové ohodnocení 39 500 Kč/měsíc.

Nástup:
možný ihned
Obor a Profese:
Administrativa - Asistentka, Prodej a obchod - Obchodní asistent
Min. vzdělání:
Střední všeobecné vzdělání s maturitou
Vhodné i pro absolventy
ANO
Personální agentura:
Kontaktní osoba:
Eva Grundová
+420224819391
egrundova|jobsystem#cz






Články ze světa práce


Diskriminace v práci: jak jí předcházet a jak ji řešit?

Diskriminace v práci: jak jí předcházet a jak ji řešit?
Diskriminace na pracovišti je nejen neetická, ale v mnoha případech i protiprávní. V České republice existují právní předpisy, které chrání zaměstnance před diskriminací a zároveň stanovují povinnosti zaměstnavatelů. Pojďme se podívat, co je a není diskriminace a s jakými druhy se lze na pracovišti setkat.

Jak zvládnout stres v práci

Jak zvládnout stres v práci
Pracovní stres se čím dál častěji stává součástí moderního profesního života. Dlouhé hodiny v práci, vysoké očekávání nadřízených a neustálý tlak na výkon mohou negativně ovlivňovat vaše zdraví a pohodu. Nicméně existuje několik účinných strategií, které vám mohou pomoci se se stresem v práci vypořádat a udržet si tak psychickou pohodu. Jak tedy na to?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?