Účetní všeobecní

z:22/3/2024 OZNÁMENÍ O VYHLÁŠENÍ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ Tajemník Městského úřadu Brušperk vyhlašuje výběrové řízení na obsazení funkce ÚČETNÍ, REFERENTI ODBORU FINANCÍ, ÚČETNICTVÍ A INVESTIC 1. Zaměstnavatel: Město Brušperk, Městský úřad Brušperk 2. Druh práce: - evidence došlých a vydaných faktur včetně fakturace stočného, majetková evidence, účtování příjmů, účtování interních dokladů, platební a zúčtovací styk - bankovní dispozice a převody finančních prostředků, evidence závazků a pohledávek, spolupráce s auditorem - zasílání finančních, účetních a statistických výkazů přes webové služby do CSÚIS, spolupráce na účetní závěrce, inventarizaci a další administrativní práce. 3. Místo výkonu práce: Město Brušperk 4. Předpoklady pro vznik pracovního poměru: - způsobilost k právním úkonům, bezúhonnost, SŠ nebo VŠ ekonomického zaměření, řidičské oprávnění skupiny B výhodou, výhodou - praxe ve vedení účetnictví a zkouška odborné způsobilosti. 5. Požadavky pro vznik pracovního poměru: - uživatelská znalost s PC - Word, Excel, Outlook, Internet, praxe ve státní správě nebo samosprávě výhodou, znalost účetního programu Gordic výhodou, orientace v zákoně č. 563/1991 Sb., o účetnictví ve znění poz. předpisů a v ČÚS, obecné znalosti v zákoně č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, ve znění poz. předpisů, obecné znalosti zákona č. 128/2000 Sb., o obcích, orientace ve vyhlášce č. 323/2002 Sb., o rozpočtové skladbě, ve znění poz. předpisů a vyhl. č. 410/2009 Sb., účtová osnova, české účetní standardy, občanská bezúhonnost doložená výpisem z evidence Rejstříku trestu ne starším než 3 měsíce. 6. Platová třída: - 10 (23 390 Kč až 34 370 Kč platový stupeň podle délky uznané praxe v souladu s nařízením vlády č. 564/2006 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů, možnost přiznání osobního příplatku dle zákona č. 262/2006 Sb., zákoníku práce, ve znění poz. předpisů). 7. Zaměstnanecké výhody: - 25 dnů dovolené, 5 dnů indispoziční volno (sick days), pololetní odměny, 5 000 Kč příspěvek na rekondiční aktivity a produkty (např. dovolená, pohybové aktivity, vitamíny atd.), příspěvek na stravování, až 20 000 Kč ročně příspěvek na důchodové připojištění, pružná pracovní doba. 8. Přihláška zájemce musí obsahovat: - jméno, příjmení, titul uchazeče, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizince, datum a podpis uchazeče. 9. K přihlášce se připojují tyto doklady: - životopis, včetně údajů o dosavadních zaměstnáních a odborných znalostech a dovednostech týkajících se uvedené práce, ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání, výpis z evidence Rejstříku trestu ne starší než 3 měsíce, u cizinců též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem. 10. Doba uzavření pracovního poměru: - na dobu určitou s nástupem od 15. 4. 2024 se zkušební dobou 3 měsíců do doby ukončení mateřsk

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.


Podobné pracovní nabídky v regionu

Účetní všeobecní

Frýdek-MístekMěsto Jablunkov
24 100 - 34 370 Kč
Na inzerát není možné odpovědět, protože firma neuvedla kontaktní email. Pro odpověď prosím použijte jiné kontaktní údaje.



Podobné nabídky práce

Samostatná/ý účetní

55 000 - 67 000 KčPrahaEKOSPOL a.s.

Odborní účetní všeobecní

OstravaBEWIT Natural Medicine, s.r.o.
30 000 - 35 000 Kč

Účetní všeobecní

OlomoucFARMAK - GASTRO s.r.o.
30 000 - 33 000 Kč

Odborní účetní všeobecní

Žďár nad SázavouZákladní škola a Mateřská škol
22 000 - 32 000 Kč

Ostatní úředníci v oblasti účetnictví

PlzeňFOINIA STEEL spol. s r.o.
od 25 000 Kč

Mzdoví účetní

HavířovStatutární město Havířov
21 710 - 31 820 Kč

Články ze světa práce


Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu
Znáte to, jak se vám nechce začínat nový úkol a nebo odkládáte své povinnosti na potom a místo nich děláte jiné věci? Prokrastinace je jevem, který mnozí z nás znají a často zažívají. Ať už jde o pracovní úkoly nebo osobní rovinu, prokrastinace může mít negativní dopad na produktivitu, kvalitu práce a váš celkový pocit naplnění. Víte, jaké jsou její příčiny a jak prokrastinaci předcházet, či jak ji překonat? 

Jak zvládnout stres v práci

Jak zvládnout stres v práci
Pracovní stres se čím dál častěji stává součástí moderního profesního života. Dlouhé hodiny v práci, vysoké očekávání nadřízených a neustálý tlak na výkon mohou negativně ovlivňovat vaše zdraví a pohodu. Nicméně existuje několik účinných strategií, které vám mohou pomoci se se stresem v práci vypořádat a udržet si tak psychickou pohodu. Jak tedy na to?