Odborní účetní všeobecní

Ředitel Základní školy a Mateřské školy Jimramov, příspěvkové organizace, vypisuje výběrové řízení na pracovní pozici školní účetní (ekonom) školy
Kvalifikační kritéria:
- minimálně úplné středoškolské vzdělání ekonomické, ukončené maturitní zkouškou
- praxe v účetnictví minimálně 2-3 roky
- praxe ve školství a v příspěvkových organizacích výhodou
Pracovní náplň:
- komplexní vedení podvojného účetnictví
Požadavky:
- znalost podvojného účetnictví (nejlépe příspěvková organizace)
- znalost zákonných norem týkajících se příspěvkových organizací (zákon o účetnictví
včetně příslušných prováděcích předpisů, zákon c. 250/2000 Sb., o rozpočt. pravidlech územ. rozpočtu)
- základní znalost a orientace v oblasti personální agendy
- uživatelská znalost práce na PC - kancelářské programy Word, Excel…..
- výhodou je znalost účetního programu ACE-ÚCTO …(ACE Design, s.r.o.)
- morální a právní bezúhonnost
- spolehlivost, odpovědnost, ochota se nadále vzdělávat, samostatnost a zdravotní způsobilost
Typ pracovní smlouvy:
- smlouva na dobu určitou na jeden rok se zkušební dobou 3 měsíce (s možností prodloužení
pracovní smlouvy na dobu neurčitou).
Platové ohodnocení:
- platové zařazení dle nařízení vlády c. 222/2010 Sb. (katalog prací) a nařízení vlády c.
341/2017 Sb., podle nejvyššího dosaženého vzdělání a délky započitatelné praxe,
popř. možnost osobního ohodnocení a dalšího postupu
Podání nabídky:
- bude podána v českém jazyce, pouze elektronickou poštou ve formátu PDF na
emailovou adresu zadavatele: reditelna@zsjimramov.cz
- do předmětu zprávy uveďte "KONKURZ - ÚČETNÍ"
- lhůta pro podání nabídky: 23. 5. 2024 do 16.00 hodin,
- nabídka musí obsahovat:
1. strukturovaný životopis
2. kontaktní údaje
3. kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
4. kopie výpisu z rejstříku trestu (ne starší 3 měsíců, originál stačí až u osobního pohovoru…)
Harmonogram výběru uchazeče:
- 1. kolo 24. 5. 2024 (hodnocení písemných nabídek hodnotící komisí)
- 2. kolo od 27. 5. 2024 (osobní pohovory s vybranými uchazeči - termíny pohovoru domlouvány telefonicky, o postupu do 2. kola výběrového řízení budou informováni uchazeči dne 24. 5. 2024
Další informace:
- práce na plný úvazek, jednosměnný provoz.
- během měsíců června, července a srpna příprava na předání agendy (dle dohody).
- mj. možnost čerpání fondu FKSP na penzijní připojištění a příspěvek na stravování
Pozn.
- zadavatel si vyhrazuje právo odmítnout případně všechny předložené nabídky, a to bez
uvedení důvodu a také právo neuzavřít smlouvu se žádným uchazečem
- uchazeč nemá nárok na uhrazení nákladu spojených s výběrovým řízením
- tištené originály a ověřené kopie dokumentu stačí doručit až na osobní pohovor (pozn. předané dokumenty zadavatel nevrací)

Plat od:
22 000 - 32 000 Kč
Pracoviště:
Žďár nad Sázavou
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.07.2024
Obor a Profese:
Účetní
Min. vzdělání:
Střední všeobecné vzdělání s maturitou
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Mgr. Michal Budig
566 562 512
michal#budig|zsjimramov#cz; reditelna|zsjimramov#cz






Podobné nabídky práce

Účetní finanční a investiční

Karlovy VaryStřední škola logistická Dalov
21 710 - 31 820 Kč

Mzdoví účetní

Uherské HradištěČSAD Uherské Hradiště a.s.
15 500 - 15 700 Kč

Mzdoví účetní

JihlavaAJAX PILNÍKY s.r.o.
od 32 000 Kč

Odborní účetní všeobecní

LitoměřiceGlazura s.r.o.
od 30 000 Kč

Mzdoví účetní

Hradec KrálovéBiskupské gymnázium, církevní
30 000 - 38 000 Kč

Úředníci v oblasti účetnictví

PříbramPECU Stáňa s.r.o.
od 12 000 Kč

Články ze světa práce


Jsem osoba se zdravotním postižením a chci se uplatnit na trhu práce. Jak na to?

Jsem osoba se zdravotním postižením a chci se uplatnit na trhu práce. Jak na to?
Každý z nás má právo pracovat a sám si zajistit obživu, a to včetně jedinců se zdravotním postižením. Existují pracovní místa, která jsou speciálně určena pro osoby se ZTP, další pracovní pozice pro ně mohou být rovněž vhodné. Vždy to souvisí s dovednostmi a možnostmi daného jedince a rovněž s pracovními podmínkami na pracovišti.

Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět
Práva zaměstnanců jsou základním stavebním kamenem každého fungujícího pracovního vztahu. Znát svá práva na pracovišti je klíčem pro zajištění férových pracovních podmínek a ochrany před potenciální diskriminací či zneužíváním ze strany zaměstnavatele. V tomto článku se podíváme na několik základní oblastí práv zaměstnanců, kterým by měl každý pracující dobře rozumět.