VEDOUCÍ KVALITY | AŽ 70 000 KČ

Nově hledáme do týmu zkušeného vedoucího kvality se schopností komunikace v angličtině nebo němčině. Pokud tedy máte zkušenosti z kvality a s vedením týmu, určitě neváhejte a přidejte se do našeho týmu!

Náplň práce VEDOUCÍHO KVALITY u nás zahrnuje:
- Vedení a rozvoj týmu
- Plánování, dodržování a vyhodnocování projektů
- FMEA procesy
- Účast na vzniku a implmentaci projektové dokumentace
- Příprava auditů
- Komunikace s dodavateli/zákazníkyZašlete nám svůj životopis v českém jazyce a pokud máte i v anglickém jazyce. Více podobných pozic naleznete na https://www.grafton.cz/cs/job-search

Plat od:
60 000 Kč
Pracoviště:
Jihočeský kraj
Typ úvazku:
Plný úvazek
Podmínky:

- SŠ nebo VŠ vzdělání
- AJ nebo NJ na komunikativní úrovni
- Zkušenosti s vedením týmu
- Zkušenosti z kvality
- Čtení technických výkresů
- MS Office

Cizí jazyk:

Anglicky, Německy

Bonusy:

- 5 týdnů dovolené
- Dotované stravování
- Flexibilní pracovní doba
- Výkonnostní prémie, prémie za přítomnost
- Příspěvky na životní popř. penzijní připojištění
- Příspěvky na ubytování nebo dojíždění
- Silná podpora jazykového a profesního vzdělávání

Nástup:
neuvedeno
Obor a Profese:
Kvalitář
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Ing., Mgr. a jiné
Personální agentura:
Kontaktní osoba:
Pro Ceske Budejovice (GR)
(+420) 389 502 940
A#Jancurova#407012203203|applications#grafton#cz






Články ze světa práce


Musím dokládat výpis z rejstříku trestů svému zaměstnavateli? Záleží, na jakou pozici se hlásíte.

Musím dokládat výpis z rejstříku trestů svému zaměstnavateli? Záleží, na jakou pozici se hlásíte.
Chtějí po vás při nástupu do nové práce výpis z trestního rejstříku? Jsou zaměstnání, při kterých jej po vás zaměstnavatel bude vyžadovat, závisí to ovšem na povaze pracovní pozice. Zaměstnavatel jej nemůže vyžadovat automaticky po všech, musí se řídit právními předpisy.

10 základních pravidel úspěšného pohovoru

10 základních pravidel úspěšného pohovoru
Zaujali jste životopisem, pozvali Vás na pohovor a nyní přichází den D. Čemu byste se měli vyhnout a na co se naopak během pohovoru zaměřit? Přečtěte si několik našich rad a zanechte dojem.

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?