SPECIALISTA ZÁKAZNICKÉ KVALITY| PROSTĚJOV| až 60 000 Kč

Máš SŠ vzdělání technického směru a prokazetelné zkušensoti v zákaznické kvalitě? Domluvíš se plynule anglicky?
Tak mi dej vědět!

Náplň práce:
- komunikace se zákazníky v případě reklamací, nebo jiných dotazů souvisejících s kvalitou výrobků
- návštěvy zákazníků (audity, návštěvy, sledování reklamací)
- reklamace, analýzy 8D
- řízení standardů kvality u přidělených projektů, tvorba dokumentů kvality
- spolupráce napříč odděleními
- reporting manažerovi kvalityZašlete nám svůj životopis v českém jazyce a pokud máte i v anglickém jazyce. Více podobných pozic naleznete na https://www.grafton.cz/cs/job-search

Plat od:
48 000 Kč
Pracoviště:
Prostějov
Typ úvazku:
Plný úvazek
Podmínky:

- min. SŠ vzdělání, nejlépe technického směru
- zkušenosti ze zákaznické kvality alespoň 3 roky
- znalost nástrojů kvality
- zkušenosti z automotive prostředí výhodou
- znalost AJ alespoň na úrovni B2 (komunikace se zákazníky)

Cizí jazyk:

Anglicky

Bonusy:

- 2 dny dovolené navíc
- stravenky 130 kč
- roční bonus - Flexipassy
- firemní akce
- flexibilní pracovní doba
- jazykové kurzy
- příspěvek na penzijní připojištění

Nástup:
neuvedeno
Obor a Profese:
Kvalitář
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Ing., Mgr. a jiné
Personální agentura:
Kontaktní osoba:
Pro Olomouc (GR)
(+420) 584 108 780
n#zemankova#407266203203|applications#grafton#cz






Články ze světa práce


Jak říct šéfovi, že vám něco vadí

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí
Komunikace s nadřízeným může být někdy náročná, zejména pokud mu potřebujete sdělit, že vám něco vadí. Promyslete si proto dobře, zda je vaše výtka věcná a jednejte. Vědět, jak sdělit svému šéfovi, že vám něco vadí patří ke klíčovým dovednostem ve vašem profesním životě.

Musím dokládat výpis z rejstříku trestů svému zaměstnavateli? Záleží, na jakou pozici se hlásíte.

Musím dokládat výpis z rejstříku trestů svému zaměstnavateli? Záleží, na jakou pozici se hlásíte.
Chtějí po vás při nástupu do nové práce výpis z trestního rejstříku? Jsou zaměstnání, při kterých jej po vás zaměstnavatel bude vyžadovat, závisí to ovšem na povaze pracovní pozice. Zaměstnavatel jej nemůže vyžadovat automaticky po všech, musí se řídit právními předpisy.

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.