INŽENÝR KVALITY

Máš zkušenosti na pozici INŽENÝR KVALITY?
Znáš metodiku APQP, PPAP a ostatní nástroje kvality?
Baví tě komunikovat se zákazníky a dodavateli?

Pak naše nabídka by tě mohla zaujmout :)

Tvým úkolem bude:
- tvorba a udržování řízené dokumentace firmy
- implementace nových požadavků norem (zejména IATF, 9001, 14001, 45001,…)
- pravidelné provádění interních auditů a vedení či aktivní účast na zákaznických auditech
- monitorování, posuzování kvality během výroby a řešení reklamací se zákazníkem
- komunikace se zákazníkem
- spolupráce při stanovování standardů kvality
- posuzovaní abnormality a odchylky výrobků
- zpracovávání zákaznické reklamace a reklamace závod – závod
- vystavování reklamace dodavatelům
- poskytování podpory kolegům v oblasti kvality a spolupracování při řešení reklamací.Zašlete nám svůj životopis v českém jazyce a pokud máte i v anglickém jazyce. Více podobných pozic naleznete na https://www.grafton.cz/cs/job-search

Plat od:
45 000 Kč
Pracoviště:
Kraj Vysočina
Typ úvazku:
Plný úvazek
Podmínky:

- SŠ vzdělání technického zaměření
- anglický jazyk –min.B1 (komunikace se zákazníky)
- orientaci v technické dokumentaci na velmi dobré úrovni
- znalost metodiky APQP, PPAP, nástroje kvality
- samostatnost, zodpovědnost.

Cizí jazyk:

Anglicky

Bonusy:

- Zázemí stabilní, prosperující společnosti
- Možnost seberealizace – odborný a profesní růst
- Možnost dalšího vzdělávání – odborné i jazykové kurzy
- 5 týdnů dovolené
- Další nabídka zaměstnaneckých výhod
- Odpovídající finanční ohodnocení

Nástup:
neuvedeno
Obor a Profese:
Kvalitář
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Ing., Mgr. a jiné
Personální agentura:
Kontaktní osoba:
Pro Jihlava (GR)
(+420) 567 588 911
A#Malinska#407140203203|applications#grafton#cz






Články ze světa práce


Jak zvládnout stres v práci

Jak zvládnout stres v práci
Pracovní stres se čím dál častěji stává součástí moderního profesního života. Dlouhé hodiny v práci, vysoké očekávání nadřízených a neustálý tlak na výkon mohou negativně ovlivňovat vaše zdraví a pohodu. Nicméně existuje několik účinných strategií, které vám mohou pomoci se se stresem v práci vypořádat a udržet si tak psychickou pohodu. Jak tedy na to?

10 základních pravidel úspěšného pohovoru

10 základních pravidel úspěšného pohovoru
Zaujali jste životopisem, pozvali Vás na pohovor a nyní přichází den D. Čemu byste se měli vyhnout a na co se naopak během pohovoru zaměřit? Přečtěte si několik našich rad a zanechte dojem.

Jak správně napsat životopis?

Jak správně napsat životopis?
Strukturovaný životopis (zkráceně CV) je většinou vaším prvním kontaktem se zaměstnavatelem. Pro zaujetí zaměstnavatele je důležité uvést relevantní informace a především vynikající prezentaci svých schopností a zkušeností, přeci jen je to vaše vizitka. Informace uvedené v našem článku by vám mohly pomoci k vytvoření životopisu.