Ostatní úředníci jinde neuvedení

1. kontakt - podání přihlášky do 12.4.2024. Více na: https://www.msk.cz/cs/kariera/jak-se-prihlasit-a-kontakty-na-personalni-oddeleni-1589/. Charakteristika vykonávané práce: Provádí komplexní výkon státního odborného dozoru v jednotlivých oborech dopravy. Zajišťuje v celém rozsahu působnosti výkon státní správy na úseku silniční dopravy. V rozsahu vykonávané činnosti zajišťuje vyřizování stížností a petic. Zabezpečuje úkoly na úseku mimořádných událostí dle pokynů vedoucího odboru souvisejících s vykonávanou činností. Samostatně zpracovává, vede a eviduje písemnou agendu v rozsahu vykonávané činnosti. Požadované vzdělání: VŠ - zaměření dopravní, ekonomické, technické, veřejná správa, právní. Předpoklady: Dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů. Jiné požadavky: Uživatelská znalost práce na PC (MS Office, Internet), praxe v oblasti veřejné správy nebo v oblasti dopravy nebo právní činnosti. Znalost práce s GINIS a zkouška zvláštní odborné způsobilosti výhodou. Řidičský průkaz skupiny B k řízení referentského motorového vozidla při pracovních cestách. Požadované doklady: a) Profesní životopis se zaměřením na popis vykonávaných činností, b) výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, c) ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání, d) přihláška. Spolu s požadovanými doklady je možné doložit i pracovní posudek vydaný posledním zaměstnavatelem, má-li jej uchazeč k dispozici (doložení pracovního posudku je nepovinné) Pracovní pozice je vhodná také pro osoby zdravotně znevýhodněné. Přihláška musí obsahovat: Přesné označení výběrového řízení, jméno, příjmení a titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo OP nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního příslušníka, e-mail, telefonní kontakt, datum a podpis. Lze využít vzor, který naleznete na https://www.msk.cz/cs/kariera/jak-se-prihlasit-a-kontakty-na-personalni-oddeleni-1589/. Přihlášku a výše uvedené materiály doručte osobně, prostřednictvím doručovacích služeb, datovou schránkou, popřípadě e-mailem s minimálně zaručeným elektronickým podpisem na podatelnu krajského úřadu v době úředních hodin podatelny do 12.4.2024 na adresu: MORAVSKOSLEZSKÝ KRAJ - KRAJSKÝ ÚŘAD, odbor kancelář ředitele krajského úřadu, oddělení personální, 28. října 2771/117, 702 00 Ostrava, v zalepené obálce s označením VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ - neotvírat, s uvedením adresy podavatele. Přihlášky doručené po tomto datu nebudou do výběrového řízení zařazeny. Přílohy přihlášky se uchazečům nevrací, je možné si je osobně vyzvednout do 30 dnů po obdržení vyrozumění o výsledku výběrového řízení. Nevyzvednuté přílohy přihlášky budou skartovány. Termín rozhovorů s vybranými uchazeči a časový harmonogram budou uvedeny v elektronické pozvánce nebo oznámeny telefonicky. Ostatní uchazeči budou vyrozuměni o výsledku po ukončení výběrového řízení e-mailem. U nás získáte více

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.


Podobné pracovní nabídky v regionu

Ostatní úředníci jinde neuvedení

OstravaMoravskoslezský kraj
21 710 - 31 820 Kč

Ostatní úředníci jinde neuvedení

OstravaMoravskoslezský kraj
25 280 - 37 170 Kč

Úředníci v oblasti daní

OstravaGenerální finanční ředitelství
24 510 - 34 620 Kč

Ostatní úředníci jinde neuvedení

OstravaMoravskoslezský kraj
25 280 - 37 170 Kč



Podobné nabídky práce

Úředníci v oblasti daní

OpavaGenerální finanční ředitelství
27 190 - 38 170 Kč

Ostatní úředníci jinde neuvedení

České BudějoviceJihočeský kraj
25 280 - 37 170 Kč

Ostatní úředníci jinde neuvedení

České BudějoviceJihočeský kraj
25 280 - 37 170 Kč

Ostatní úředníci jinde neuvedení

ChebMěsto Cheb
25 000 - 35 000 Kč

Ostatní úředníci jinde neuvedení

České BudějoviceJihočeský kraj
23 390 - 34 370 Kč

Články ze světa práce


Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?

Na jaké daňové úlevy má nárok rodina s dětmi?

Na jaké daňové úlevy má nárok rodina s dětmi?
Pořídit si v dnešní době dítě je pro rodiče finančně velmi nákladné. Podle ekonomických propočtů utratí rodina průměrně za jedno dítě do jeho plnoletosti cca 1,8 až 2 miliony korun. Každá ušetřená koruna je tedy více než vítaná. Rodinám pomáhají také daňová zvýhodnění na dítě. Jaká to jsou a jak je rodina uplatní?

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu
Znáte to, jak se vám nechce začínat nový úkol a nebo odkládáte své povinnosti na potom a místo nich děláte jiné věci? Prokrastinace je jevem, který mnozí z nás znají a často zažívají. Ať už jde o pracovní úkoly nebo osobní rovinu, prokrastinace může mít negativní dopad na produktivitu, kvalitu práce a váš celkový pocit naplnění. Víte, jaké jsou její příčiny a jak prokrastinaci předcházet, či jak ji překonat?