Samostatný/á účetní (Ostrava)

Vaše náplň práce
  • znalost podvojného účetnictví
  • zodpovědnost za kompletní zpracování účetnictví, tj:
  • účtování přijatých a vydaných faktur (tuzemských i zahraničních)
  • účtování různých typů účetních případů (pokladna, banka, interní doklady, ostatní závazky)
  • účtování a kontrola evidence majetku, skladů
  • účtování kurzových rozdílů, dohadných položek a časového rozlišení nákladů
  • účtovávání nákladů a výnosů dle zakázek
  • zpracování cestovních příkazů tuzemských a zahraničních
  • zpracování přiznání k DPH, kontrolních hlášení, daně silniční, daně z příjmů
  • znalost mzdového účetnictví výhodou
  • statistické výkazy a Intrastat
  • komunikace s bankami, úřady
  • komunikace s daňovým poradcem
  • sestavování kompletní účetních závěrek
  • měsíční reporty, finanční controlling, analýzy

Váš profil
  • min. SŠ vzdělání s maturitou
  • praxe na obdobné pozici minimálně 2 roky
  • znalost účetních a daňových předpisů (DPH, DPPO)
  • znalost účetního programu Pohoda E1 
  • výhodou znalost personálního programu PAMICA
  • dobrá znalost práce na PC
  • dobrá znalost MS Office (Word, Excel)
  • pečlivost, samostatnost, zodpovědnost a aktivní přístup

Naše nabídka
  • stabilní zázemí české společnosti, příjemný kolektiv
  • dobré finanční ohodnocení
  • pracovní poměr na dobu neurčitou
  • vzdělávání, možnost odborného růstu
  • stravenkový paušál, „SICK DAYS“ ve výši 4 dnů
  • občerstvení na pracovišti
  • nástup možný ihned
  • kanceláře Ostrava-Zábřeh


Těšíme se na Vaše reakce zasláním životopisu s kontakty, ať můžeme probrat detaily této role. Děkujeme.


Pracoviště:
Ostrava, Česko
Typ úvazku:
Plný úvazek
Podmínky:

  • min. SŠ vzdělání s maturitou
  • praxe na obdobné pozici minimálně 2 roky
  • znalost účetních a daňových předpisů (DPH, DPPO)
  • znalost účetního programu Pohoda E1 
  • výhodou znalost personálního programu PAMICA
  • dobrá znalost práce na PC
  • dobrá znalost MS Office (Word, Excel)
  • pečlivost, samostatnost, zodpovědnost a aktivní přístup

Bonusy:

  • stabilní zázemí české společnosti, příjemný kolektiv
  • dobré finanční ohodnocení
  • pracovní poměr na dobu neurčitou
  • vzdělávání, možnost odborného růstu
  • stravenkový paušál, „SICK DAYS“ ve výši 4 dnů
  • občerstvení na pracovišti
  • nástup možný ihned
  • kanceláře Ostrava-Zábřeh


Těšíme se na Vaše reakce zasláním životopisu s kontakty, ať můžeme probrat detaily této role. Děkujeme.


Nástup:
neuvedeno
Obor a Profese:
Bankovnictví a finanční služby, Bankovnictví a finanční služby: Finanční účetní
Min. vzdělání:
Nezáleží na vzdělání
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Markéta Burešová
m#buresova|trenkwalder#com






Články ze světa práce


Co prozradí řeč těla při hovoru?

Co prozradí řeč těla při hovoru?
Řeč těla je univerzálním jazykem, který o vás dokáže prozradit někdy více než slova a tím ovlivnit průběh celého rozhovoru. Při pohovoru myslete na to, co vaše tělo vysílá za signály. Neverbální projev o vás prozradí mnohé a zároveň díky němu můžete číst z řeči těla personalisty naproti vám.

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?
V dnešní hektické době, kdy pracovní nároky mohou být náročné, je nalezení harmonie mezi pracovním a osobním životem solidní výzvou. Máte své techniky, jak to zvládnout, nebo se inspirujete našimi radami?

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu
Znáte to, jak se vám nechce začínat nový úkol a nebo odkládáte své povinnosti na potom a místo nich děláte jiné věci? Prokrastinace je jevem, který mnozí z nás znají a často zažívají. Ať už jde o pracovní úkoly nebo osobní rovinu, prokrastinace může mít negativní dopad na produktivitu, kvalitu práce a váš celkový pocit naplnění. Víte, jaké jsou její příčiny a jak prokrastinaci předcházet, či jak ji překonat?