Pracovníci ostrahy, strážní

Kontaktní osoba: Aneta Figurová Zašlete životopis na e-mail: figurova.a@fenix-international.cz Nebo volejte na telefonní číslo: +420 702 259 822 ve dnech po-pá v čase 8:00-16:00 PROSÍM NENAVŠTĚVUJTE PRACOVIŠTĚ, po předchozí telefonické komunikaci se domluvíme na schůzce v místě pracoviště. Společnost FENIX INTERNATIONAL, spol. s r.o. je nejstarší českou bezpečnostní službou, která působí v ČR již 29 let. Naše společnost nabízí zcela komplexní a profesionální bezpečnostní služby nejvyšší třídy, stejně jako bezproblémovou minulost, bezprecedentní zákonnost a nadstandardní nasazení vzdělaného managementu s rozsáhlou praxí. Co Vám nabízíme: - pracovní místa na pozici Strážný/á, - pracovní místa vyhrazená pro osoby pobírající invalidní důchod (OZP) a osoby zdravotně znevýhodněné (OZZ), - smlouvu na HPP, - mzda 120 Kč/hod, - plný úvazek nebo po dohodě zkrácený, - 12 hodinové směny, - místa výkonu práce: Plzeň - Štěnovice - nástup ihned nebo dohodou, - firemní benefity: příspěvek na čištění výstroje ve výši 1.000 Kč. Co od Vás požadujeme: - čistý trestní rejstřík, - aktivní přístup a pečlivost, - vlastní doprava výhodou, - chuť pracovat, - certifikát strážného výhodou, nikoliv podmínkou (je možné ho absolvovat po nástupu). Zaměstnanecké výhody: stravenky

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.






Články ze světa práce


Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?

Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?