Pracovník/ce ostrahy – Velké Meziříčí (vhodné pro OZP, OZZ)

Firma OLMAN SERVICE s.r.o. hledá šikovné pracovníky/ce, osoby se zdravotním omezením na HPP nebo brigádníky/ce na DPP na pozici Pracovník/ce ostrahy pro pracoviště ve Velkém Meziříčí.



Další informace:

Jedná se o HPP/DPP, směnný provoz - denní i noční.

Osoby se zdravotním omezením (OZP, OZZ) na HPP.

Brigádníky na DPP jako záskok.



Požadujeme:

Praxe vítána
PC uživatelsky - podmínkou
Trestní bezúhonnost
Zbrojní průkaz výhodou


Nabízíme:

Práci na DPP/HPP
Dlouhodobou a stabilní práci
Pravidelný měsíční příjem
Zázemí stabilní společnosti
Pracovní oděv
Možnost příspěvku na stravování 70 Kč/den
Možnost zvýhodněných zaměstnaneckých půjček
Další zaměstnanecké benefity


Kontaktujte nás a získejte dobrou práci ve stabilní a rozvíjející se společnosti v oblasti zajišťování komplexních služeb v oblasti ostrahy.

Bližší informace na telefonu 734 360 001 nebo zasílejte životopisy na e-mail: nabor@olman.cz.

Pracoviště:
Velké Meziříčí
Typ úvazku:
Plný úvazek, Brigáda
Cizí jazyk:

Česky

Nástup:
Ihned
Obor a Profese:
Ostraha a bezpečnost - Pracovník ostrahy
Min. vzdělání:
Střední vzdělání bez maturity
Vhodné i pro absolventy
ANO
Vhodné i pro občany se ZPS
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Lada Done
+420730186797
nabor|olman#cz






Články ze světa práce


Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět
Práva zaměstnanců jsou základním stavebním kamenem každého fungujícího pracovního vztahu. Znát svá práva na pracovišti je klíčem pro zajištění férových pracovních podmínek a ochrany před potenciální diskriminací či zneužíváním ze strany zaměstnavatele. V tomto článku se podíváme na několik základní oblastí práv zaměstnanců, kterým by měl každý pracující dobře rozumět.

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.