Pracovníci v informačních kancelářích

Náplň práce: zajišťování komplexní konzultační a poradenské činnosti v oblast rozhodovací činnosti soudů včetně právních jednání a dalších úkonů účastníků řízení podle procesních předpisů zajistit komunikaci s účastníky soudního řízení a veřejností podávání informací o stavu jednání zprostředkování nahlížení do soudních spisů pro oprávněné osoby pořizování kopií ze soudních spisů vyznačování doložek právní moci a vykonatelnosti na stejnopisy rozhodnutí pokladní služby příjem a zpracování el. podání, přidělení podání ke spisové značce nebo do příslušného odd., ověřování správnosti a platnosti el. podpisu, provádění autorizované konverze, a to vše v souladu s VKŘ, JŘ a vnitřními předpisy soudu pseudonymizace rozhodnutí vykonávat všechny práce spojené se zajišťováním chodu spisovny okresního soudu zástup vyššího podacího oddělení – samostatné přidělování věcí v souladu s rozvrhem práce soudu na základě právního posuzování obsahu návrhů a žalob s osobní odpovědností za důkladné respektování ústavního principu zákonného soudce Prac. poměr na 1 rok s možností prodloužení na dobu neurčitou. K přihlášce do výběrového řízení přiložte: • strukturovaný životopis • ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání • výpis z rejstříku trestů, ne starší než dva měsíce • vyplněný a podepsaný Souhlas se zpracováním osobních údajů (v příloze) • poskytnutím svých osobních údajů zahrnutých do strukturovaného životopisu dáváte souhlas se zpracováním osobních údajů dle Nařízení Evropského parlamentu a Rady 2016/679 ze dne 27.4.2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohyb těchto údajů (GDPR). Po skončení výběrového řízení budou materiály s osobními údaji skartovány. Přihlášky do výběrového řízení zasílejte do 31. března 2024: - e-mailem na adresu mtajchl@osoud.plh.justice.cz nebo - poštou na adresu: Okresní soud v Pelhřimově, správa soudu, tř. Legií 876, 393 36 Pelhřimov – na obálku napište „VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ – NEOTVÍRAT“ Uchazeči, kteří předloží požadované dokumenty a splní další požadované náležitosti, budou přizváni k osobnímu pohovoru, který bude zaměřen na osobní a odborné předpoklady uchazečů pro výkon funkce.

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.





Podobné nabídky práce

Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech

PrahaEuro-Center Prague, s.r.o.
od 40 000 Kč

Sekretáři (všeobecní)

PrahaTK SUCCESS s.r.o.
od 25 000 Kč

Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech

PrahaLuminary Media s.r.o.
od 30 000 Kč

Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech

PrahaMerkurXtip a.s.
55 000 - 60 000 Kč

Sekretáři (všeobecní)

Brno-venkovSMERO, spol. s r.o.
25 000 - 30 000 Kč

Články ze světa práce


Kdy a jak se registrovat na úřadu práce?

Kdy a jak se registrovat na úřadu práce?
Víte, že není vaší povinností se registrovat na úřad práce, pokud nechcete? Registrace ovšem přínáší řadu výhod, o něž byste pravděpodobně neradi přišli. Přihlásit se můžete, pokud nemáte žádný příjem ani pracovní poměr a zároveň si hledáte zaměstnání.

Jak na ukončení pracovního poměru

Jak na ukončení pracovního poměru
Co všechno potřebujete vědět, když chcete ukončit pracovní poměr? Kdy můžete dostat výpověď od zaměstnavatele a kdy a jak můžete podat výpověď vy? Jaká je délka výpovědní doby? Na tyto a další otázky jsme odpověděli v našem článku.

Na jaké daňové úlevy má nárok rodina s dětmi?

Na jaké daňové úlevy má nárok rodina s dětmi?
Pořídit si v dnešní době dítě je pro rodiče finančně velmi nákladné. Podle ekonomických propočtů utratí rodina průměrně za jedno dítě do jeho plnoletosti cca 1,8 až 2 miliony korun. Každá ušetřená koruna je tedy více než vítaná. Rodinám pomáhají také daňová zvýhodnění na dítě. Jaká to jsou a jak je rodina uplatní?