Kamerový dohled, mzda 140,-/hod., dlouhodobá brigáda, zálohy, odměny

Do svého přátelského týmu hledáme kolegy, kteří nám pomohou zajistit ostrahu na prodejně s potravinami. Jedná se o pochůzkovou činnost + obsluha kamerového systému. Pracovní pozice vhodná pro muže. Náplň práce: • Ochrana a ostraha majetku klienta • Pochůzková činnost • Kontrola bezpečnosti v rámci objektu • Eliminace nepoctivých zákazníků • Jednoduchá administrativa
Vhodné pro: absolventy, OZP,
Poznámka k platu: Hodinová mzda. Mzda v Kč.

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.


Podobné pracovní nabídky v regionu

Pracovníci ostrahy, strážní

České BudějoviceZBU Czech Republic s.r.o.
od 120 Kč

Pracovníci ostrahy, strážní

České BudějoviceZBU Czech Republic s.r.o.
od 120 Kč

Pracovníci ostrahy, strážní

České BudějoviceS.B.S. Services s.r.o.
od 18 900 Kč

Pracovníci ostrahy, strážní

České BudějoviceAgentura PANCÉŘ s.r.o.
od 123 Kč

Pracovníci ostrahy, strážní

České BudějovicePCO - hlídací služba, s.r.o.
od 21 000 Kč




Články ze světa práce


Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?