Řídící pracovníci stavebního provozu

Vzdělání stavebního směru, nutná orientace v technické dokumentaci, znalost práce na PC (minimálně v rozsahu MS Office)
Náplň práce:
- zajištění cenových nabídek, technického řešení, harmonogramu stavby, subdodavatelů,
- jednání s investory,
- příprava podkladů pro stavbyvedoucí
Zaměstnanecké výhody:
- práce ve stabilní a kvalitní firmě,
- služební telefon,
- příspěvek na stravování.
První kontakt možný e-mailem, telefonicky či osobně.

Plat od:
50 000 Kč
Pracoviště:
Plzeň-sever
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
15.11.2023
Obor a Profese:
Stavbyvedoucí
Min. vzdělání:
Střední odborné vzdělání s maturitou
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Jaromír Eisman
602 265 548
eisman|palis#cz






Podobné nabídky práce

Ostatní řídící pracovníci ve stavebnictví

HlučínMěsto Hlučín
29 000 - 42 000 Kč

Hlavní stavbyvedoucí

LitoměřiceKabourek - VZT, s.r.o.
od 40 000 Kč

Hlavní stavbyvedoucí

OlomoucSmart stavby s.r.o.
od 35 000 Kč

Hlavní stavbyvedoucí

OlomoucSmart stavby s.r.o.
od 50 000 Kč

Hlavní stavbyvedoucí

75 000 - 100 000 KčPrahaEKOSPOL a.s.

Články ze světa práce


Kdy a jak se registrovat na úřadu práce?

Kdy a jak se registrovat na úřadu práce?
Víte, že není vaší povinností se registrovat na úřad práce, pokud nechcete? Registrace ovšem přínáší řadu výhod, o něž byste pravděpodobně neradi přišli. Přihlásit se můžete, pokud nemáte žádný příjem ani pracovní poměr a zároveň si hledáte zaměstnání.

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?
Ztrácíte se na poradě v záplavě anglických výrazů a občas jen souhlasně kývete? Nebo jsou pro vás slova jako briefing nepostradatelnou součástí firemního slangu? V dnešním globalizovaném pracovním prostředí jsou anglicismy čím dál častější a Česká republika v jejich užívání rozhodně nepokulhává, obzvlášť v nadnárodních korporátech. Proč jsou tato slova oblíbená a co znamenají?