Sekretáři (všeobecní)

Náplň práce:
- péče o bezproblémový chod sekretariátu ředitele
- obsluha datových schránek, obchodní korespondence, archivace smluv a jiných dokumentů - firemní pošta, zpracování přehledů, výkazů a reportů, vklad dokumentů na portály
- údržba a distribuce interních směrnic a řádů, základní znalost účetnictví
- bližší informace při osobním jednání
Požadavky:
- základy účetnictví, komunikativnost, příjemné vystupování, zodpovědnost, svědomitost, časová flexibilita
Zaměstnanecké výhody:
- služební mobil, stravenky, 25 dní dovolené, penzijní připojištění, sociální program
Informace:
- mailem - zaslat profesní životopis včetně motivačního dopisu
- telefonicky Po-Pá 7:00-15:00 hod.>



Plat od:
30 000 - 33 000 Kč
Pracoviště:
Znojmo
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.08.2024
Obor a Profese:
Recepční
Min. vzdělání:
Střední všeobecné vzdělání s maturitou
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Marie Urbánková
602 548 893
marie#urbankova|agrojevisovice#cz






Podobné nabídky práce

Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech

PrahaEuro-Center Prague, s.r.o.
od 40 000 Kč

Sekretáři (všeobecní)

PrahaTK SUCCESS s.r.o.
od 25 000 Kč

Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech

PrahaLuminary Media s.r.o.
od 30 000 Kč

Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech

PrahaMerkurXtip a.s.
55 000 - 60 000 Kč

Sekretáři (všeobecní)

Brno-venkovSMERO, spol. s r.o.
25 000 - 30 000 Kč

Články ze světa práce


10 základních pravidel úspěšného pohovoru

10 základních pravidel úspěšného pohovoru
Zaujali jste životopisem, pozvali Vás na pohovor a nyní přichází den D. Čemu byste se měli vyhnout a na co se naopak během pohovoru zaměřit? Přečtěte si několik našich rad a zanechte dojem.

Jak na ukončení pracovního poměru

Jak na ukončení pracovního poměru
Co všechno potřebujete vědět, když chcete ukončit pracovní poměr? Kdy můžete dostat výpověď od zaměstnavatele a kdy a jak můžete podat výpověď vy? Jaká je délka výpovědní doby? Na tyto a další otázky jsme odpověděli v našem článku.

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu
Znáte to, jak se vám nechce začínat nový úkol a nebo odkládáte své povinnosti na potom a místo nich děláte jiné věci? Prokrastinace je jevem, který mnozí z nás znají a často zažívají. Ať už jde o pracovní úkoly nebo osobní rovinu, prokrastinace může mít negativní dopad na produktivitu, kvalitu práce a váš celkový pocit naplnění. Víte, jaké jsou její příčiny a jak prokrastinaci předcházet, či jak ji překonat?