Specialista do Asset oddělení

Vaše náplň práce
  • Podpora Asset Managere ve strategii a rozpočtu CAPEX/OPEX a celém procesu plánování CAPEX/OPEX (investice a opravy)
  • Příprava dlouhodobých i krátkodobých plánů údržby, průběžná kontrola rozpočtu
  • Monitorování průběhu údržby prostřednictvím digitálního systému helpdesku údržby nebo v případě potřeby přímo v terénu
  • Plánování, implementace a monitoring investičních projektů – koordinace, definice rozsahu práce, spolupráce při výběrovém řízení
  • Sledování spotřeby energií jednotlivých čerpacích stanic a zavádění úsporných opatření
  • Uzavírání/prodej čerpacích stanic a pozemků
  • Podpora Asset Managera v technických záležitostech
  • Sledování KPI
  • Další administrativní a podpůrné úkoly související s rolí

Váš profil
  • VŠ vzdělání technického nebo ekonomického směru / SŠ technického směru
  • praxe v Asset /Facility/ Maintenance Management
  • výhodou zkušenost se systémem na ohlašování závad - Maintenance Helpdesk System
  • výhodou zkušenost s sledováním spotřeby energií, změn tarifů
  • uživatelská znalost v CAD software výhodou
  • MS Office, znalost SAP výhodou
  • analytické myšlení
  • český jazyk - rodilý mluvčí, AJ min. B2 (slovem i písmem)

Naše nabídka
  • 5 týdnů dovolené
  • 20% roční performance bonus
  • příspěvek na stravování
  • příspěvek na penzijní připojištění
  • příspěvek na pracovní výročí, příspěvek při narození dítěte
  • medical care program - firemní partneři
  • možnost výuky AJ
  • referral bonus
  • flexibilní pracovní doba, možnost občasné práce z domova
  • možnost dlouhodobé spolupráce (po roce smlouva na dobu neurčitou)
  • zázemí nadnárodní společnosti, patřící mezi velmi dobře hodnocené zaměstnavatele

Pokud Vás pozice zaujala, zašlete mi prosím Váš životopis. Ráda sdělím více informací na uvedených kontaktech. Těším se na Vaše reakce.

Pracoviště:
Praha
Typ úvazku:
Plný úvazek
Podmínky:

  • VŠ vzdělání technického nebo ekonomického směru / SŠ technického směru
  • praxe v Asset /Facility/ Maintenance Management
  • výhodou zkušenost se systémem na ohlašování závad - Maintenance Helpdesk System
  • výhodou zkušenost s sledováním spotřeby energií, změn tarifů
  • uživatelská znalost v CAD software výhodou
  • MS Office, znalost SAP výhodou
  • analytické myšlení
  • český jazyk - rodilý mluvčí, AJ min. B2 (slovem i písmem)

Bonusy:

  • 5 týdnů dovolené
  • 20% roční performance bonus
  • příspěvek na stravování
  • příspěvek na penzijní připojištění
  • příspěvek na pracovní výročí, příspěvek při narození dítěte
  • medical care program - firemní partneři
  • možnost výuky AJ
  • referral bonus
  • flexibilní pracovní doba, možnost občasné práce z domova
  • možnost dlouhodobé spolupráce (po roce smlouva na dobu neurčitou)
  • zázemí nadnárodní společnosti, patřící mezi velmi dobře hodnocené zaměstnavatele

Pokud Vás pozice zaujala, zašlete mi prosím Váš životopis. Ráda sdělím více informací na uvedených kontaktech. Těším se na Vaše reakce.

Nástup:
neuvedeno
Obor a Profese:
Administrativa
Min. vzdělání:
Nezáleží na vzdělání
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Miroslava Lugué
m#lugue|trenkwalder#com






Články ze světa práce


Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?
V dnešní hektické době, kdy pracovní nároky mohou být náročné, je nalezení harmonie mezi pracovním a osobním životem solidní výzvou. Máte své techniky, jak to zvládnout, nebo se inspirujete našimi radami?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět
Práva zaměstnanců jsou základním stavebním kamenem každého fungujícího pracovního vztahu. Znát svá práva na pracovišti je klíčem pro zajištění férových pracovních podmínek a ochrany před potenciální diskriminací či zneužíváním ze strany zaměstnavatele. V tomto článku se podíváme na několik základní oblastí práv zaměstnanců, kterým by měl každý pracující dobře rozumět.