Odborní asistenti v administrativě

Lysá Věra Mgr., tel.: 775018384, e-mail: prace@mega.cz CO VÁS U NÁS ČEKÁ? o Administrativní podpora divize - ověřování písemností, překlady dokumentů, archivace dokumentů a dokladů, oficiální pozvání návštěv a jejich zajištění, vyřizování pošty, komunikace s úklidovou službou, zajištění kancelářských potřeb apod. o Organizace porad divize a pořizování zápisu z porad vedení divize/výroby o Zpracování žádostí o zahraniční služební cesty a agenda s tím spojená (víza, pojištění, letenky, hotely, rezervace služebních vozidel, apod.), kontrola vyúčtování o Kontrola a zpracování podkladů pro mzdy zaměstnanců divize, evidence a vyřizování SC o Organizace časového plánu ředitele divize o Evidence platebních karet DVH, povolování limitů na jednotlivé ZSC/SC, kontrola zpracování dokladů/podpisové kolo JAK SI VÁS PŘEDSTAVUJEME? o Máte SŠ vzdělání nejlépe ekonomického směru o Ovládáte MS Office na velmi dobré úrovni, o Dokážete komunikovat v anglickém jazyce slovem i písmem o Máte dobré organizační a komunikační schopnosti, reprezentativní vystupování o Jste aktivní řidič/ka sk. B o Časová flexibilita výhodou CO ZÍSKÁTE? o Zajímavou práci v soukromé české společnosti s unikátním know-how v oboru o Měsíční mzdu v rozpětí 25.000,- až 35.000,- Kč podle praxe + pololetní/roční odměny o 5 týdnů dovolené o Pružnou pracovní dobu v 37,5hodinovém pracovním týdnu o Umožníme Vám na sobě pracovat, sami si vyberete školení v oboru o Příjemné pracovní prostředí v moderně vybavené budově o Kafeterii Edenred, příspěvky na penzijní připojištění, telefon i k soukromým účelům, odměny k výročím, zvýhodněné úvěry a půjčky

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.





Podobné nabídky práce

Odborní asistenti v administrativě

PřešticeREXXAM CZECH s.r.o.
od 30 000 Kč

Odborní asistenti v administrativě

OstravaX - servis park s.r.o.
od 27 000 Kč

Odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

LiberecLiberecký kraj
25 280 - 37 170 Kč

Odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

Rychnov n. KněžnouMěsto Rychnov nad Kněžnou
od 23 390 Kč

Odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

LiberecÚřad práce České republiky
23 390 - 34 370 Kč

Články ze světa práce


10 základních pravidel úspěšného pohovoru

10 základních pravidel úspěšného pohovoru
Zaujali jste životopisem, pozvali Vás na pohovor a nyní přichází den D. Čemu byste se měli vyhnout a na co se naopak během pohovoru zaměřit? Přečtěte si několik našich rad a zanechte dojem.

Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?

Návrat do práce po mateřské/rodičovské dovolené

Návrat do práce po mateřské/rodičovské dovolené
Taky je vám lehce mdlo při představě všech změn, které jsou s návratem do práce spojené? Je vůbec možné se připravit tak, aby vše proběhlo hladce? Přichází období transformace, které je výzvou pro celou rodinu. Přečtěte si naše tipy, které Vám mohou návrat do práce zjednodušit.