Pracovníci ostrahy, strážní

Náplň práce: Ovládání kamerového systému a pochůzky po prodejně, ostraha majetku a ochrana osob, dodržování bezpečnostních předpisů, denní pracovní doba maximálně v délce provozní doby prodejny.
Požadujeme: Čistý výpis z Rejstříku trestů, certifikát Strážný nebo Detektiv (zajistíme), věk nad 18 let, znalost českého jazyka slovem i písmem, příjemné vystupování, spolehlivost a zodpovědnost, flexibilitu, základy práce na PC pro kamerový systém. Praxe výhodou.
Nabízíme: Práci ve stabilní společnosti na HPP/DPP na dobu určitou s možností prodloužení, odměny za záchyty, možnost plánování směn po dohodě s manažerem prodejny, zprostředkování certifikátu Strážného a zaškolení. Nástup možný IHNED.
Prosíme NECHODIT na pracoviště, kontaktní osoba se tam nenachází.
Prvotní kontakt je nutný telefonicky Po-Pá 8:00 - 16:00 hod., tel. 734 881 684 nebo na e-mail: nabor2.centrum@protektia.cz.
Nezapomeňte přiložit platné telefonní číslo.

Plat od:
140 Kč
Pracoviště:
Benešov
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.05.2024
Obor a Profese:
Pracovník ostrahy
Min. vzdělání:
Základní vzdělání
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Lenka Hanušová
734 881 684
nabor2#centrum|protektia#cz







Články ze světa práce


10 základních pravidel úspěšného pohovoru

10 základních pravidel úspěšného pohovoru
Zaujali jste životopisem, pozvali Vás na pohovor a nyní přichází den D. Čemu byste se měli vyhnout a na co se naopak během pohovoru zaměřit? Přečtěte si několik našich rad a zanechte dojem.

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu
Znáte to, jak se vám nechce začínat nový úkol a nebo odkládáte své povinnosti na potom a místo nich děláte jiné věci? Prokrastinace je jevem, který mnozí z nás znají a často zažívají. Ať už jde o pracovní úkoly nebo osobní rovinu, prokrastinace může mít negativní dopad na produktivitu, kvalitu práce a váš celkový pocit naplnění. Víte, jaké jsou její příčiny a jak prokrastinaci předcházet, či jak ji překonat? 

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.