Řídící pracovníci v oblasti ambulantních a terénních sociálních služeb (kromě péče o seniory)

Sociální pracovník/ce - vedoucí Nízkoprahového zařízení pro děti a mládež Nadosah Hledáme sociálního pracovníka, který má rád výzvy a převezme vedení nízkoprahového zařízení pro děti a mládež Nadosah v Bystřici n. P. Co dělá tým Nadosahu? Již 16 let pomáháme dětem a mladým lidem hledat si svoji životní cestu. Náš nízkoprah sídlí nedaleko náměstí v Bystřici nad Pernštejnem. Poskytujeme služby dětem a mladým lidem ve věku od 10 do 26 let. Vytváříme bezpečné prostředí, kde je možné se svěřit, nabízíme pomoc při řešení problémů ve vztazích, ve škole, doma ... Co dělá vedoucí Nadosahu? - vede tříčlenný tým; - zodpovídá za kvalitu služby včetně tvorby metodik; - reaguje na aktuální potřeby uživatelů a podle nich službu dál rozvíjí; - pracuje s uživateli služby v klubu i v terénu; - zodpovídá za vedení potřebných dokumentů; - spolupracuje s dalšími organizacemi a subjekty (školy, OSPOD, SVP, Policie...); - účastní se různých pracovních skupin v rámci organizace, města i Kraje Vysočina; - ve spolupráci s naším PR pracovníkem se stará o dobrou prezentaci služby; - spolupracuje při tvorbě rozpočtu a pak zajišťuje jeho správné čerpání; - zodpovídá za prostory služby (má k dispozici údržbáře a uklízečku) a další provozní záležitosti; Kde? V Bystřici nad Pernštejnem, hned vedle náměstí za Městským muzeem (č. 299) Od kdy? Nejlépe od ledna 2024, popř. dle domluvy Co nabízíme? - pracovní smlouvu na plný úvazek; - akční, smysluplnou a kreativní práci - jistotu, že se v práci nebudete nudit; - prostor pro přinášení vlastních nápadů; - dobré zaučení a průběžné odborné vedení; - pravidelné sdílení s kolegy z našich dalších dvou nízkoprahů; - kvalitní průběžné vzdělávání (kursy, konference, stáže), pravidelnou supervizi; - pomoc a podporu při zajišťování ekonomických a dalších záležitostí souvisejících s provozem služby; - zaměstnanecké benefity (stravenkovou kartu, týden dovolené navíc, další jednorázové finanční i nefinanční benefity); - zázemí stabilní 30tileté organizace, pro kterou jsou její zaměstnanci důležití; Hledáme kolegu, který - má vzdělání potřebné pro pozici sociálního pracovníka (min. VOŠ), - je plný energie a nadšení pro práci s dětmi a mladými dospívajícími lidmi, - má rád výzvy a bude hledat nové cesty pro další rozvoj služby, - bude schopen vést malý tým, - bude umět komunikovat s uživateli, kolegy, úředníky i spolupracujícími organizacemi, - pracuje rád samostatně i v týmu, - nemusí všechno umět, ale musí chtít se to naučit, - může pracovat v odpoledních hodinách, - je trestně bezúhonný. A co dál? Pokud vás nabídka alespoň trochu zaujala, prosíme o zaslání: - profesního životopisu, - motivačního dopisu, proč chcete u nás pracovat, - a vlastní koncepce řízení služby v rozsahu max. dvou stran A4. Tyto podklady zašlete Martině Horníčkové na email martina.hornickova@zdar.charita.cz. V případě dalších dotazů je vám k dispozici na telefonu 736 741 983.

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.


Podobné pracovní nabídky v regionu





Články ze světa práce


První den v nové práci? Připravte se na něj.

První den v nové práci? Připravte se na něj.
Na pohovoru jste váleli a vybrali právě vás, gratulujeme! Nyní jsou před vámi první dny na novém pracovišti. Bude to pravděpodobně náročný proces, než si na vše zvyknete, můžete mít i obavy, ale to vše je normální a brzy budete na novém pracovišti jako ryba ve vodě.

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Jak zvládnout stres v práci

Jak zvládnout stres v práci
Pracovní stres se čím dál častěji stává součástí moderního profesního života. Dlouhé hodiny v práci, vysoké očekávání nadřízených a neustálý tlak na výkon mohou negativně ovlivňovat vaše zdraví a pohodu. Nicméně existuje několik účinných strategií, které vám mohou pomoci se se stresem v práci vypořádat a udržet si tak psychickou pohodu. Jak tedy na to?