Řídící pracovníci v oblasti pobytových sociálních služeb (kromě péče o seniory)

Odborná způsobilost
-Ukončené vyšší odborné nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském nebo magisterském programu zaměřeném na sociální práci a příbuzné obory (§110, odst.4 zákona č.108/2006 Sb. o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů)
-Další vzdělávání sociálního pracovníka (§111, zákona č.108/2006 Sb. o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů)

Požadované obecné znalosti, schopnosti a dovednosti
-Komunikační dovednosti (kultivovaný slovní a písemný projev)
-Organizační dovednosti
-Schopnost vedení týmu pracovníků
-Dobrá znalost práce na PC (MS Office, Internet)
-Řidičský průkaz sk. B (aktivní řidič)

Požadované speciální znalosti, schopnosti a dovednosti
-Znalost zákona č.108/2006 Sb., o sociálních službách, vyhlášky č.505/2006 Sb. ve znění pozdějších předpisů a dalších právních předpisů souvisejících s výkonem práce sociálního pracovníka
-Schopnost aplikace legislativních norem do praxe (dodržování pravidel stanovených zákonem o sociálních službách a standardy kvality v sociálních službách)
-Schopnost řízení případové práce
-Schopnost multidisciplinární spolupráce
-Znalost tvorby vnitřních pravidel ke standardům kvality
-Znalost projektového a grantového řízení
-Schopnost práce s rizikem a řešení konfliktů
-Schopnost strategického řízení a plánování
-Orientace na cíle organizace a řízené služby
-Schopnost podílet se na řízení změn (např. při zavádění nových přístupů v práci s klienty)

Osobnostní předpoklady
Respekt klidským právům, svobodám a důstojnosti, koncepční myšlení, organizační a řídící schopnosti, samostatnost, rozhodnost, důkladnost, orientace v situaci a na lidi, flexibilita, vyzrálost, empatie, sebekontrola, respekt k nadřízeným, sebedůvěra, tvořivost, zodpovědnost, vytrvalost, vstřícnost, schopnost osobnostního a profesního rozvoje, odolnost vůči stresu a vysoké zátěži, loajálnost

Požadujeme:
- praxe v sociálních službách
- zkušenost s řízením pracovního kolektivu minimálně 3 roky
- zkušenost s konceptem Zotavení (Recovery) výhodou

Charakteristika pracovní pozice
- výkon činností sociální práce v domově se zvláštním režimem dle zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů
- vedení sociálních spisů uživatelů služby a další související agendy
- jednání se zájemci o službu a vedení databáze žadatelů
- zajišťování analytické, koncepční a metodické činnosti v řízené službě
- organizování, řízení a kontrola činnosti zařízení, vedení pracovníků

Platové podmínky
-10.platová třída, odměňování dle NV 341/2017 Sb. (platové rozpětí dle započitatelné praxe od 27.430, - do 40.110, - Kč), příplatek za vedení dle počtu řízených pracovníků, možnost přiznání osobního hodnocení.

Předpokládané datum nástupu: květen 2024, nebo dle vzájemné dohody

Přihlášky zasílejte na adresu organizace nebo mail (sekretariat@djbohumin.cz) nejpozději do 3.5.2024 a to ve formě:
-strukturovaný životopis s přehledem vzdělání a praxe
-motivační dopis
-kopie dokladu o splnění kvalifikace dle zákona o sociálních slu

Plat od:
27 430 - 40 110 Kč
Pracoviště:
Bohumín
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
02.05.2024
Obor a Profese:
Project Manager
Min. vzdělání:
Vyšší odborné vzdělání
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Bc. Martina Čajková
731 613 418
sekretariat|djbohumin#cz







Články ze světa práce


Jak napsat motivační dopis, aby zaujal?

Jak napsat motivační dopis, aby zaujal?
Motivační dopis se stal nezbytnou součástí procesu hledání práce. V poslední době se dost změnil, už není jen formální přílohou, ale spíše osobním projevem vašeho zájmu o danou práci. Zde je několik klíčových tipů, jak napsat efektivní motivační dopis, který zaujme a přinese pozvání na pohovor.

První den v nové práci? Připravte se na něj.

První den v nové práci? Připravte se na něj.
Na pohovoru jste váleli a vybrali právě vás, gratulujeme! Nyní jsou před vámi první dny na novém pracovišti. Bude to pravděpodobně náročný proces, než si na vše zvyknete, můžete mít i obavy, ale to vše je normální a brzy budete na novém pracovišti jako ryba ve vodě.

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?
V dnešní hektické době, kdy pracovní nároky mohou být náročné, je nalezení harmonie mezi pracovním a osobním životem solidní výzvou. Máte své techniky, jak to zvládnout, nebo se inspirujete našimi radami?