Řídící pracovníci knihoven, muzeí, v oblasti práva a bezpečnosti a v dalších oblastech

Předpoklady:
-
způsobilost k právním úkonům,
-
bezúhonnost,
-
výborná znalost českého jazyka,
-
aktivní znalost jednoho světového jazyka (AJ, NJ, FJ),
-
vysoká úroveň vyjadřovacích schopností v mluveném i písemném projevu,
-
manažerské, organizační, řídící a komunikační schopnosti,
-
schopnost komunikace s odbornou veřejností a médii,
-
zodpovědný přístup ke svěřeným úkolům,
-
analytické a koncepční myšlení,
-
ochota k dalšímu vzdělávání,
-
znalost práce na PC.
Požadavky:
-
ukončené vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu (zaměřené na knihovnictví, informační studia či management v kultuře výhodou),
-
praxe v oboru knihovnictví nebo praxe v řídící činnosti v délce nejméně tři roky,
-
orientace v problematice současného českého knihovnictví a jeho aktuálních trendech,
-
orientace v problematice světového knihovnictví,
-
znalost knihovního zákona č. 257/2001 Sb. a zákona č. 128/2000 Sb., o obcích, vše ve znění pozdějších předpisů, zákona č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů,
-
znalosti v oblasti získávání a administrace dotačních programů,
-
znalost informačních technologií používaných v oblasti knihovnictví výhodou,
-
řidičský průkaz skupiny B.
Písemnou přihlášku do výběrového řízení, spolu s povinnými přílohami, zašlete na adresu: Městský úřad Písek, k rukám Ing. Lenky Nohejlové, personalistky, Velké náměstí 114/3, 397 19 Písek nebo odevzdejte na podatelně MěÚ Písek nejpozději do 16.05.2024. Na přihlášky podané po uvedené lhůtě nebude brán zřetel. Za rozhodující se považuje termín přijetí na podatelně MěÚ Písek.
Obálku s přihláškou označte „Výběrové řízení KNIHOVNA – NEOTVÍRAT“.

Plat od:
27 250 - 40 120 Kč
Pracoviště:
Písek
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.08.2024
Obor a Profese:
Project Manager
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Ing., Mgr. a jiné
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Ing. Lenka Nohejlová
382 330 203
lenka#nohejlova|mupisek#cz







Články ze světa práce


Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?

Jak a kdy požádat o zvýšení platu?

Jak a kdy požádat o zvýšení platu?
Žádost o zvýšení platu může být obtížnou a stresující situací, ale pokud máte dobré argumenty, může to být skvělý způsob, jak zvýšit svůj příjem. Důležitým krokem je sepsat si pádné argumenty a žádost správně načasovat. V tomto článku se zaměříme na klíčové kroky, které vám pomohou připravit se na takovou žádost a předložit přesvědčivé argumenty.

Jak na ukončení pracovního poměru

Jak na ukončení pracovního poměru
Co všechno potřebujete vědět, když chcete ukončit pracovní poměr? Kdy můžete dostat výpověď od zaměstnavatele a kdy a jak můžete podat výpověď vy? Jaká je délka výpovědní doby? Na tyto a další otázky jsme odpověděli v našem článku.