Projektový vedoucí s AJ/NJ, co se nebojí dynamiky (až 70.000 Kč)

Máte rádi věci mít pod palcem? Vedení projektů, rozmanitost a úzký kontakt se světoznámými zákazníky jsou ty hlavní body, které hledáte ve svém ideálním zaměstnání? Umíte hlídat dodržení termínů a chcete pracovat v dynamickém prostředí? Máme úspěšný business, který nadále roste a neztrácí svůj potenciál. Pokud hledáte zkrátka to pravé, tak se ozvěte!
* dostanete na starost určité projekty, které povedete od začátku do konce
* budete dohlížet na plnění termínů, dostupnost kapacit a spokojenost zákazníka
* když vše nepůjde podle plánu, tak budete muset operativně reagovat a najít řešení
* vedení porad a reporting zadaných KPI vedoucímu
* dohled nad budgetem
* spolupráce napříč společností nejen v ČR, ale i komunikace s kolegy v zahraničí

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.






Články ze světa práce


Co prozradí řeč těla při hovoru?

Co prozradí řeč těla při hovoru?
Řeč těla je univerzálním jazykem, který o vás dokáže prozradit někdy více než slova a tím ovlivnit průběh celého rozhovoru. Při pohovoru myslete na to, co vaše tělo vysílá za signály. Neverbální projev o vás prozradí mnohé a zároveň díky němu můžete číst z řeči těla personalisty naproti vám.

Freelanceřina, to je dřina. Nebo právě naopak?

Freelanceřina, to je dřina. Nebo právě naopak?
Práce na vlastní pěst, být v podstatě nezávislým profíkem, získává ve světě stále větší popularitu, ale není vhodná pro každého. V tomto článku se podíváme jaké jsou výhody a nevýhody freelancingu. Je to pro vás to pravé ořechové?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?