Sekretáři (všeobecní)

MVP: Praha
Kontakt: prahaeu@seznam.cz
Asistent/ka - Administrativní a organizační podpora majitele společnosti. Zajištění plynulého chodu kanceláře - office management. Zpracování příchozí a odchozí pošty. Komunikace s obchodními partnery zadavateli (z Německa, Rakouska a dalších německy hovořících zemí ). Komunikace s úřady,s účetní. Příprava podkladů pro jednání . Příprava prezentací, tabulek, smluv.
Ad-hoc administrativní úkoly.Máte zkušenost z administrativy, ideálně jako asistent/ka.Vaše němčina & je na pokročilé úrovni C1-2 kvůli komunikaci
se zahraničními zadavateli.Ovládáte MS Office na běžné uživatelské úrovni.
Jste příjemná, zodpovědná a samostatná osoba s maximální flexibilitou
Nabízíme: Finanční ohodnocení dle Vašich zkušeností včetně bonusů benefitů a diet (dle výsledků společnosti). Nástup dle Vašich možností. Home office po zapracování HPP nebo dohoda. Lokalita: Jen Praha a okolí !!!!

Plat od:
35 000 - 60 000 Kč
Pracoviště:
Praha
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
15.06.2021
Obor a Profese:
Recepční
Min. vzdělání:
Základní vzdělání
Vhodné i pro absolventy
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Ladislav Holík
606 856 346
prahaeu|seznam#cz






Podobné nabídky práce

Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech

PrahaČeská pošta, s.p.
26 000 - 30 000 Kč

Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech

ŠumperkKORDEX spol. s r.o.
od 23 000 Kč

Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech

MostAVA Call spol. s r.o.
21 300 - 42 000 Kč

Sekretáři (všeobecní)

MostAVA Call spol. s r.o.
21 300 - 42 000 Kč

Sekretáři (všeobecní)

PrahaGLOBAL SYSTEMS, a.s.
21 000 - 23 000 Kč

Sekretáři (všeobecní)

ZnojmoAGRO Jevišovice, a.s.
30 000 - 33 000 Kč

Články ze světa práce


Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?
Ztrácíte se na poradě v záplavě anglických výrazů a občas jen souhlasně kývete? Nebo jsou pro vás slova jako briefing nepostradatelnou součástí firemního slangu? V dnešním globalizovaném pracovním prostředí jsou anglicismy čím dál častější a Česká republika v jejich užívání rozhodně nepokulhává, obzvlášť v nadnárodních korporátech. Proč jsou tato slova oblíbená a co znamenají?

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí
Komunikace s nadřízeným může být někdy náročná, zejména pokud mu potřebujete sdělit, že vám něco vadí. Promyslete si proto dobře, zda je vaše výtka věcná a jednejte. Vědět, jak sdělit svému šéfovi, že vám něco vadí patří ke klíčovým dovednostem ve vašem profesním životě.

10 základních pravidel úspěšného pohovoru

10 základních pravidel úspěšného pohovoru
Zaujali jste životopisem, pozvali Vás na pohovor a nyní přichází den D. Čemu byste se měli vyhnout a na co se naopak během pohovoru zaměřit? Přečtěte si několik našich rad a zanechte dojem.