Personální referenti

Požadovaná kvalifikace: Vysokoškolské či střední vzdělání ukončené maturitou.
Náplní práce bude kompletní vedení školské agendy žáků - vedení administrativy spojené s přijímacím řízení a ukončováním studia žáků, zpracovávání podkladů pro vedení správních řízení. Dále pak vyplňování ročních reportů spojených s agendou žáků a částečné organizování aktivit podporujících nábor žáků. Vytváření podkladů pro vedení školy a úzká spolupráce s učiteli.
Požadujeme: Uživatelskou znalost programů Microsoft Office, praxi se spisovou službou, schopnost dobré komunikace ústní i písemné.
Hledáme osobu schopnou pracovat se zápalem, samostatně a odpovědně s pozitivním přístupem k úkolům.
Praxe v oboru vítána.
Nástup: 1.6.2024 (případně dle dohody).
Zaměstnanecké výhody: Dotované stravování, příspěvek na penz. pojištění nebo na dovolenou, možnost ubytování

Plat od:
21 710 - 31 820 Kč
Pracoviště:
Teplice
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.06.2024
Obor a Profese:
HR specialista
Min. vzdělání:
Střední všeobecné vzdělání s maturitou
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Veronika Mošová
veronika#mosova|ssstavebni#tce#cz






Podobné nabídky práce

Personální referenti

Rychnov n. KněžnouPFERDA z.ú.
od 30 500 Kč

Prohlédnuté pracovní nabídky

Vývojáři softwaru

od 67 000 KčPraha Semrush cz s.r.o.

Obsluha strojů na výrobu potravin a příbuzných výrobků

25 000 - 35 000 KčPraha Jifa personal s.r.o.

Instalatéři vodovodů

od 23 640 KčPraha Instal-progres s.r.o.

Číšníci a servírky

22 000 - 36 000 KčTurnov Gastro 90 s.r.o.

Mechanici a opraváři obráběcích strojů

24 000 - 35 000 KčChrudim Drahoš s.r.o.

Články ze světa práce


Jak správně napsat životopis?

Jak správně napsat životopis?
Strukturovaný životopis (zkráceně CV) je většinou vaším prvním kontaktem se zaměstnavatelem. Pro zaujetí zaměstnavatele je důležité uvést relevantní informace a především vynikající prezentaci svých schopností a zkušeností, přeci jen je to vaše vizitka. Informace uvedené v našem článku by vám mohly pomoci k vytvoření životopisu.

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu
Znáte to, jak se vám nechce začínat nový úkol a nebo odkládáte své povinnosti na potom a místo nich děláte jiné věci? Prokrastinace je jevem, který mnozí z nás znají a často zažívají. Ať už jde o pracovní úkoly nebo osobní rovinu, prokrastinace může mít negativní dopad na produktivitu, kvalitu práce a váš celkový pocit naplnění. Víte, jaké jsou její příčiny a jak prokrastinaci předcházet, či jak ji překonat? 

Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?