Řídící pracovníci v sociální oblasti (kromě péče o seniory)

1) Náplň práce
- vybavení, registrace a řízení 3 sociálních služeb (chráněné bydlení, pečovatelská služba, sociálně aktivizační služby)
- nastavení podpůrných procesů v organizaci
- tvorba a aktualizace metodických materiálů sociálních služeb
- vedení týmu pracovníků
- finanční řízení, zajištění dalších dotačních aj. zdrojů
- přímá práce s klienty
- rozvoj organizace dle požadavků zřizovatele a potřeb klientů, občanů

2) Informace o pracovní pozici
- nástup možný od června 2024
- pracovní poměr na dobu určitou - 1 rok, v případě oboustranné spokojenosti změna na neurčito
- zkušební doba 6 měsíců
- místo výkonu práce - Čestice 122
- finanční ohodnocení dle Nařízení vlády č. 341/2017 Sb., v platném znění a zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce
- platové zařazení - 12 platová třída
- možnost postupného přiznání osobního příplatku
- 5 týdnů dovolené
- příspěvek na stravování
- příspěvek na penzijní pojištění
- flexibilní pracovní doba
3) Požadavky:
- vysokoškolské vzdělání - preference oboru sociální práce a politika
- velmi dobré řídící, organizační, komunikační a vyjednávací dovednosti
- koncepční a analytické myšlení
- orientace v oblasti působení a zaměření organizace
- minimálně 3 roky praxe v sociálních službách
- minimálně 2 roky praxe v managementu a vedení týmu
- znalost zákona o sociálních službách a standardů kvality sociálních služeb
- orientace v problematice financování a finančního řízení neziskových organizací
- samostatnost, rozhodnost a časová flexibilita
- aktivní spolupráce se zřizovatelem
- dobrá znalost práce s výpočetní technikou - především MS Office
- občanská a morální bezúhonnost
- zdravotní způsobilost k výkonu práce na pozici, která je předmětem výběrového řízení
- řidičský průkaz sk. B - aktivní řidič
4) Součást písemné přihlášky k výběrovému řízení:
- strukturovaný profesní životopis s přehledem dosavadních zaměstnání a praxe, kontaktní adresa a telefon
- motivační dopis
- ověřená kopie dokladu o nejvyšším ukončeném vzdělání
- výpis z rejstříku trestů (ne starší tří měsíců) - originál, příp. ověřená kopie
- souhlas se zpracováním osobních údajů v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů, případně žádost o navrácení poskytnutých dokladů
- datum a podpis uchazeče
5) Náležitosti přihlášky:
- jméno, příjmení, titul, datum narození, místo trvalého pobytu, případně adresa pro doručování, e-mail, ID datové schránky, mobilní telefonický kontakt, datum a podpis.
6) Podání přihlášky:
- Přihlášky s přílohami doručte nejpozději do 15.5.2024 do 13.00 hodin prostřednictvím poštovní či jiné přepravy nebo osobně na adresu:

Úřad městyse Čestice
Čestice 1
387 19 Čestice

Obálku označte slovy Výběrové řízení - neotvírat.
Přihláška doručená po stanoveném termínu bude uchazeči vrácena bez dalšího projednání.

V případě dotazů se obracejte na starostu - Jana Zábranského, email: starosta@cestice.cz
mob. 724 181 026,

Starosta si vyhrazuje přijmout do výběrového řízení i zájemce,

Plat od:
31 880 Kč
Pracoviště:
Strakonice
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.06.2024
Obor a Profese:
Marketingový ředitel/manažer
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Bc.
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Jan Zábranský
724181026
starosta|cestice#cz






Podobné nabídky práce

Řídící pracovníci v oblasti péče o děti

PardubiceMěsto Přelouč
40 000 - 50 000 Kč

Ostatní řídící pracovníci v oblasti výzkumu a vývoje

Česká LípaELETH company s.r.o.
60 000 - 80 000 Kč

Řídící pracovníci v oblasti styku s veřejností

PrahaCITS V Service (Czech Republic
od 40 000 Kč

Ostatní řídící pracovníci v oblasti výzkumu a vývoje

DomažliceÚstřední kontrolní a zkušební
27 650 - 40 740 Kč

Články ze světa práce


Návrat do práce po mateřské/rodičovské dovolené

Návrat do práce po mateřské/rodičovské dovolené
Taky je vám lehce mdlo při představě všech změn, které jsou s návratem do práce spojené? Je vůbec možné se připravit tak, aby vše proběhlo hladce? Přichází období transformace, které je výzvou pro celou rodinu. Přečtěte si naše tipy, které Vám mohou návrat do práce zjednodušit.

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět
Práva zaměstnanců jsou základním stavebním kamenem každého fungujícího pracovního vztahu. Znát svá práva na pracovišti je klíčem pro zajištění férových pracovních podmínek a ochrany před potenciální diskriminací či zneužíváním ze strany zaměstnavatele. V tomto článku se podíváme na několik základní oblastí práv zaměstnanců, kterým by měl každý pracující dobře rozumět.

Musím dokládat výpis z rejstříku trestů svému zaměstnavateli? Záleží, na jakou pozici se hlásíte.

Musím dokládat výpis z rejstříku trestů svému zaměstnavateli? Záleží, na jakou pozici se hlásíte.
Chtějí po vás při nástupu do nové práce výpis z trestního rejstříku? Jsou zaměstnání, při kterých jej po vás zaměstnavatel bude vyžadovat, závisí to ovšem na povaze pracovní pozice. Zaměstnavatel jej nemůže vyžadovat automaticky po všech, musí se řídit právními předpisy.