Řídící pracovníci v oblasti ambulantních a terénních sociálních služeb (kromě péče o seniory)

Od Květen 2024, Na 1 rok s možností prodloužení;
Sociální pracovník/ce - vedoucí Nízkoprahového zařízení pro děti a mládež Nadosah
Co dělá tým Nadosahu?
Již 16 let pomáháme dětem a mladým lidem hledat si svoji životní cestu. Náš nízkoprah sídlí nedaleko náměstí v Bystřici nad Pernštejnem. Poskytujeme služby dětem a mladým lidem ve věku od 10 do 26 let. Vytváříme bezpečné prostředí, kde je možné se svěřit, nabízíme pomoc při řešení problémů ve vztazích, ve škole, doma ...
Co dělá vedoucí Nadosahu?
- vede tříčlenný tým
- zodpovídá za kvalitu služby včetně tvorby metodik
- reaguje na aktuální potřeby uživatelů a podle nich službu dál rozvíjí
- pracuje s uživateli služby v klubu i v terénu
- zodpovídá za vedení potřebných dokumentů
- spolupracuje s dalšími organizacemi a subjekty (školy, OSPOD, SVP, Policie...)
- účastní se různých pracovních skupin v rámci organizace, města i Kraje Vysočina
- ve spolupráci s naším PR pracovníkem se stará o dobrou prezentaci služby
- spolupracuje při tvorbě rozpočtu a pak zajišťuje jeho správné čerpání
- zodpovídá za prostory služby (má k dispozici údržbáře a uklízečku) a další provozní záležitosti
Kde?
V Bystřici nad Pernštejnem, hned vedle náměstí za Městským muzeem (č. 299)
Od kdy?
Nejlépe od května 2024, popř. dle domluvy
Co nabízíme?
- pracovní smlouvu na plný úvazek
- akční, smysluplnou a kreativní práci - jistotu, že se v práci nebudete nudit
- prostor pro přinášení vlastních nápadů
- dobré zaučení a průběžné odborné vedení
- pravidelné sdílení s kolegy z našich dalších dvou nízkoprahů
- kvalitní průběžné vzdělávání (kursy, konference, stáže), pravidelnou supervizi
- pomoc a podporu při zajišťování ekonomických a dalších záležitostí souvisejících s provozem služby
- zaměstnanecké benefity (stravenkovou kartu, týden dovolené navíc, další jednorázové finanční i nefinanční benefity)
- zázemí stabilní 30tileté organizace, pro kterou jsou její zaměstnanci důležití
Hledáme kolegu, který
- má vzdělání potřebné pro pozici sociálního pracovníka (min. VOŠ),
- je plný energie a nadšení pro práci s dětmi a mladými dospívajícími lidmi,
- má rád výzvy a bude hledat nové cesty pro další rozvoj služby,
- bude schopen vést malý tým,
- bude umět komunikovat s uživateli, kolegy, úředníky i spolupracujícími organizacemi,
- pracuje rád samostatně i v týmu,
- nemusí všechno umět, ale musí chtít se to naučit,
- může pracovat v odpoledních hodinách,
- je trestně bezúhonný.
A co dál?
Pokud vás nabídka alespoň trochu zaujala, prosíme o zaslání:
- profesního životopisu,
- motivačního dopisu, proč chcete u nás pracovat,
- a vlastní koncepce řízení služby v rozsahu max. dvou stran A4.
To vše zašlete Martině Horníčkové na email martina.hornickova@zdar.charita.cz. V případě dalších dotazů je vám k dispozici na telefonu 733 497 015.
První kontakt e-mailem nebo osobně;

Plat od:
30 000 - 38 500 Kč
Pracoviště:
Žďár nad Sázavou
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.05.2024
Obor a Profese:
Project Manager
Min. vzdělání:
Vyšší odborné vzdělání
Vhodné i pro absolventy
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Martina Horníčková
736 741 983
martina#hornickova|zdar#charita#cz







Články ze světa práce


Jak správně odpovědět na inzerát nabídky práce?

Jak správně odpovědět na inzerát nabídky práce?
Hledání nového zaměstnání bývá náročným a občas i zdlouhavým procesem. V této fázi už máte úspěšně první část procesu za sebou - pročítání množství nabídek a hledání těch pro vás vhodných. Teď je potřeba na ně odpovědět tak, aby se vám ozvali zpět a pozvali vás na pohovor. Jak tedy na to? Co by mohlo pomoci?

Diskriminace v práci: jak jí předcházet a jak ji řešit?

Diskriminace v práci: jak jí předcházet a jak ji řešit?
Diskriminace na pracovišti je nejen neetická, ale v mnoha případech i protiprávní. V České republice existují právní předpisy, které chrání zaměstnance před diskriminací a zároveň stanovují povinnosti zaměstnavatelů. Pojďme se podívat, co je a není diskriminace a s jakými druhy se lze na pracovišti setkat.

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu
Znáte to, jak se vám nechce začínat nový úkol a nebo odkládáte své povinnosti na potom a místo nich děláte jiné věci? Prokrastinace je jevem, který mnozí z nás znají a často zažívají. Ať už jde o pracovní úkoly nebo osobní rovinu, prokrastinace může mít negativní dopad na produktivitu, kvalitu práce a váš celkový pocit naplnění. Víte, jaké jsou její příčiny a jak prokrastinaci předcházet, či jak ji překonat?