Řídící pracovníci knihoven, muzeí, v oblasti práva a bezpečnosti a v dalších oblastech

Předpoklady:
-
způsobilost k právním úkonům,
-
bezúhonnost,
-
výborná znalost českého jazyka,
-
aktivní znalost jednoho světového jazyka (AJ, NJ, FJ),
-
vysoká úroveň vyjadřovacích schopností v mluveném i písemném projevu,
-
manažerské, organizační, řídící a komunikační schopnosti,
-
schopnost komunikace s odbornou veřejností a médii,
-
zodpovědný přístup ke svěřeným úkolům,
-
analytické a koncepční myšlení,
-
ochota k dalšímu vzdělávání,
-
znalost práce na PC.
Požadavky:
-
ukončené vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu (zaměřené na knihovnictví, informační studia či management v kultuře výhodou),
-
praxe v oboru knihovnictví nebo praxe v řídící činnosti v délce nejméně tři roky,
-
orientace v problematice současného českého knihovnictví a jeho aktuálních trendech,
-
orientace v problematice světového knihovnictví,
-
znalost knihovního zákona č. 257/2001 Sb. a zákona č. 128/2000 Sb., o obcích, vše ve znění pozdějších předpisů, zákona č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů,
-
znalosti v oblasti získávání a administrace dotačních programů,
-
znalost informačních technologií používaných v oblasti knihovnictví výhodou,
-
řidičský průkaz skupiny B.
Písemnou přihlášku do výběrového řízení, spolu s povinnými přílohami, zašlete na adresu: Městský úřad Písek, k rukám Ing. Lenky Nohejlové, personalistky, Velké náměstí 114/3, 397 19 Písek nebo odevzdejte na podatelně MěÚ Písek nejpozději do 16.05.2024. Na přihlášky podané po uvedené lhůtě nebude brán zřetel. Za rozhodující se považuje termín přijetí na podatelně MěÚ Písek.
Obálku s přihláškou označte „Výběrové řízení KNIHOVNA – NEOTVÍRAT“.

Plat od:
27 250 - 40 120 Kč
Pracoviště:
Písek
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.08.2024
Obor a Profese:
Project Manager
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Ing., Mgr. a jiné
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Ing. Lenka Nohejlová
382 330 203
lenka#nohejlova|mupisek#cz







Články ze světa práce


Jsem osoba se zdravotním postižením a chci se uplatnit na trhu práce. Jak na to?

Jsem osoba se zdravotním postižením a chci se uplatnit na trhu práce. Jak na to?
Každý z nás má právo pracovat a sám si zajistit obživu, a to včetně jedinců se zdravotním postižením. Existují pracovní místa, která jsou speciálně určena pro osoby se ZTP, další pracovní pozice pro ně mohou být rovněž vhodné. Vždy to souvisí s dovednostmi a možnostmi daného jedince a rovněž s pracovními podmínkami na pracovišti.

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu
Znáte to, jak se vám nechce začínat nový úkol a nebo odkládáte své povinnosti na potom a místo nich děláte jiné věci? Prokrastinace je jevem, který mnozí z nás znají a často zažívají. Ať už jde o pracovní úkoly nebo osobní rovinu, prokrastinace může mít negativní dopad na produktivitu, kvalitu práce a váš celkový pocit naplnění. Víte, jaké jsou její příčiny a jak prokrastinaci předcházet, či jak ji překonat? 

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.