Rámcová pracovní náplň: - práce v programu iFaktury, IS SAP - zpracování došlých faktur a platebních příkazů - agenda dotací z rozpočtu MO Plzeň 6, agenda poplatků, inventury - zpracování rozborů hospodaření v závislosti na rozpočtu - zajišťování vidimace a legalizace dokladů a úředních listin - další finanční agenda v rámci samosprávy případně státní správy
Kvalifikační a odborné požadavky: - vzdělání SŠ nebo VŠ v oboru ekonomickém, právním nebo veřejnosprávním - znalost IS SAP výhodou, dobrá znalost práce s PC (MS Word, Excel) - znalost zákona č.250/2000 Sb. a rozpočtové skladby výhodou - dobrá schopnost komunikace, samostatnost, spolehlivost a časová flexibilita - práce ve veřejné správě nebo zkouška ZOZ výhodou - splnění požadavků dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů.
Zaměstnanecké výhody: 25 dní dovolené, osobní příplatek, mimořádné odměny, příspěvek na dovolenou, dopravu a zdr.pomůcky,ošatné, penzijní připojištění
Doklady potřebné pro přihlášení do výběrového řízení: 1. přihláška (náležitosti přihlášky: název pracovního místa, jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo občanského průkazu, datum a podpis) 2. strukturovaný životopis 3. výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce 4. ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání 5. personální dotazník a čestné prohlášení (je možno stáhnout z webových stránek www.plzen.eu (kategorie Úřad, Pracovní místa)
Kontaktní osoba: Mgr.Jitka Mužíčková,tajemnice ÚMO 6 Litice, tel. 378 036 821
Písemné přihlášky do výběrového řízení je nutno doručit nejpozději do 22.5.2024 na adresu: Úřad městského obvodu Plzeň 6 - Litice, Klatovská 96/243, 321 00 Plzeň. Přihlášku do výběrového řízení zašle uchazeč v zalepené obálce s označením "Výběrové řízení - referent/referentka-finančního oddělení ÚMO Plzeň 6 - Litice", na které bude uvedeno jméno uchazeče a jeho adresa.
|