Odborní pracovníci hospodářské správy

Pracovní náplň
- vedení evidence majetku, zařazení, převody a vyřazování majetku za pomoci informačního systém a aplikací JU,
- zajištění a provedení inventarizací na jednotlivých součástech JU,
- tisk inventurních štítků,
- měsíční kontrola majetku včetně převodu do účetnictví.
Požadujeme
- minimálně středoškolské vzdělání, ekonomické výhodou,
- orientace v zákoně o dani z příjmu z pohledu majetku,
- dobrá znalost MS Office (zejména MS Word, MS Excel),
- dobré komunikační dovednosti,
- schopnost a ochota pracovního nasazení, pečlivost.
Nabízíme
- zajímavou práci s možností profesního rozvoje,
- perspektivu zaměstnání,
- zaměstnanecké kurzy, další vzdělávání, závodní stravování,
- zaměstnanecké benefity: 5 týdnů dovolené, 4 dny indispozičního volna, dotované stravování nebo stravenky, zvýhodněné mobilní volání či bankovní služby u partnerské banky, dětská skupina pro děti zaměstnanců přímo v kampusu apod.
Nástup od: ihned nebo dle dohody,
Pracovní úvazek: plný
Mzda: dle mzdového předpisu JU po zapracování 32 000 Kč.,
Pracovní poměr: doba určitá s tříměsíční zkušební dobou, možnost prodloužení na dobu neurčitou.
Strukturovaný profesní životopis a motivační dopis s označením
„referent/evidence majetku“ zašlete do 25. 5. 2024 na e-mail: personalni@jcu.cz
Uchazeči, kteří budou vybráni k osobnímu pohovoru, budou písemně informováni.
Výběrové řízení může být kdykoli v jeho průběhu zrušeno a žádný z uchazečů nemusí být přijat do pracovního poměru

Plat od:
32 000 Kč
Pracoviště:
České Budějovice
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
25.04.2024
Obor a Profese:
Referent
Min. vzdělání:
Střední všeobecné vzdělání s maturitou
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Personální oddělení
personalni|jcu#cz






Podobné nabídky práce

Pracovníci veřejné správy v oblasti sociálních a jiných dávek

ŠumperkÚřad práce České republiky
24 210 - 34 320 Kč

Ostatní odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

OlomoucStatutární město Olomouc
26 600 - 40 120 Kč

Ostatní odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

Jindřichův HradecMěsto Jindřichův Hradec
30 000 - 45 000 Kč

Ostatní odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

BrnoStatutární město Brno
25 280 - 37 170 Kč

Pracovníci veřejné správy vydávající různá povolení

OpavaMěstys Litultovice
21 710 - 34 370 Kč

Články ze světa práce


Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?
V dnešní hektické době, kdy pracovní nároky mohou být náročné, je nalezení harmonie mezi pracovním a osobním životem solidní výzvou. Máte své techniky, jak to zvládnout, nebo se inspirujete našimi radami?

Jak napsat motivační dopis, aby zaujal?

Jak napsat motivační dopis, aby zaujal?
Motivační dopis se stal nezbytnou součástí procesu hledání práce. V poslední době se dost změnil, už není jen formální přílohou, ale spíše osobním projevem vašeho zájmu o danou práci. Zde je několik klíčových tipů, jak napsat efektivní motivační dopis, který zaujme a přinese pozvání na pohovor.

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí
Komunikace s nadřízeným může být někdy náročná, zejména pokud mu potřebujete sdělit, že vám něco vadí. Promyslete si proto dobře, zda je vaše výtka věcná a jednejte. Vědět, jak sdělit svému šéfovi, že vám něco vadí patří ke klíčovým dovednostem ve vašem profesním životě.