požadavky pro vznik pracovního poměru: 1. dosažené vzdělání - střední vzdělání s maturitní zkouškou 2. znalosti oboru . Zákon č. 269/2021 Sb. o občanských průkazech, v platném znění . Zákon č. 329/1999 Sb. o cestovních dokladech, v platném znění . Zákon č. 133/2000 Sb. o evidenci obyvatel a rodných číslech, v platném znění . Zákon č. 128/2000 Sb. o obcích, v platném znění . Zákon č. 500/2004 Sb. správní řád, v platném znění . Zákon 499/2004 Sb., o archivnictví a spisové službě, v platném znění 3. další znalosti, dovednosti a předpoklady velmi dobrá znalost práce na PC - ochota a připravenost se dále vzdělávat, umění jednat s lidmi, výborné komunikační dovednosti, samostatnost, spolehlivost, pečlivost, nekonfliktnost, odolnost proti stresu, dodržování zásad mlčenlivosti, týmový hráč Nabízíme: . pružnou pracovní dobu . 5 týdnů dovolené . 3 dny indispozičního volna . příspěvek na stravování formou elektronické stravenkové karty . příspěvek na kulturní a volnočasové aktivity . příspěvek na penzijní připojištění . podporu profesního i osobního rozvoje . podporu vytváření souladu pracovního a rodinného života 4. hlavní činnost referenta odboru vnitřních věcí: - komplexní výkon agend na úseku občanských průkazů, cestovních dokladů - výkon agend na úseku evidence obyvatel a rodných čísel - Komplexní zajištění výkonu spisové služby a předarchivní péče o dokumenty - zajištění odborné správy dokumentů vzniklých z činnosti původce v souladu s platnou legislativou, zajištění provozu a koordinace činnosti více spisoven městského úřadu - výkon činností na podatelně města - další činnosti dle pověření vedoucí odboru Pracovní poměr: na dobu neurčitou platovou třídu odpovídající druhu práce: 9. platová třída lhůtu pro podání přihlášky: do 20. května 2024 místo a způsob podání přihlášky: písemně na podatelně MěÚ Týn nad Vltavou nebo prostřednictvím pošty adresa, na kterou se přihláška odesílá: Městský úřad Týn nad Vltavou, nám. Míru 2, Týn nad Vltavou, 375 01. Uchazeč podá písemnou přihlášku. Přihláška uchazeče musí obsahovat tyto náležitosti: a) jméno, příjmení a titul uchazeče, b) datum a místo narození uchazeče, c) státní příslušnost uchazeče, d) místo trvalého pobytu uchazeče, e) číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana f) datum a podpis uchazeče. K přihlášce se připojí tyto doklady: a) životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností b) výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením, c) ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání d) souhlas se zpracováním osobních údajů. Kontakt: Bc. Karel Hladeček; Telefon: 385 772 201; e-mail: karel.hladecek@tnv.cz Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení kdykoliv v je |