Pracovníci veřejné správy vydávající různá povolení

požadavky pro vznik pracovního poměru:
1. dosažené vzdělání - střední vzdělání s maturitní zkouškou
2. znalosti oboru
. Zákon č. 269/2021 Sb. o občanských průkazech, v platném znění
. Zákon č. 329/1999 Sb. o cestovních dokladech, v platném znění
. Zákon č. 133/2000 Sb. o evidenci obyvatel a rodných číslech, v platném znění
. Zákon č. 128/2000 Sb. o obcích, v platném znění
. Zákon č. 500/2004 Sb. správní řád, v platném znění
. Zákon 499/2004 Sb., o archivnictví a spisové službě, v platném znění
3. další znalosti, dovednosti a předpoklady
velmi dobrá znalost práce na PC
- ochota a připravenost se dále vzdělávat, umění jednat s lidmi, výborné komunikační
dovednosti, samostatnost, spolehlivost, pečlivost, nekonfliktnost, odolnost proti stresu,
dodržování zásad mlčenlivosti, týmový hráč
Nabízíme:
. pružnou pracovní dobu
. 5 týdnů dovolené
. 3 dny indispozičního volna
. příspěvek na stravování formou elektronické stravenkové karty
. příspěvek na kulturní a volnočasové aktivity
. příspěvek na penzijní připojištění
. podporu profesního i osobního rozvoje
. podporu vytváření souladu pracovního a rodinného života
4. hlavní činnost referenta odboru vnitřních věcí:
- komplexní výkon agend na úseku občanských průkazů, cestovních dokladů
- výkon agend na úseku evidence obyvatel a rodných čísel
- Komplexní zajištění výkonu spisové služby a předarchivní péče o dokumenty
- zajištění odborné správy dokumentů vzniklých z činnosti původce v souladu s platnou
legislativou, zajištění provozu a koordinace činnosti více spisoven městského úřadu
- výkon činností na podatelně města
- další činnosti dle pověření vedoucí odboru
Pracovní poměr: na dobu neurčitou
platovou třídu odpovídající druhu práce: 9. platová třída
lhůtu pro podání přihlášky: do 20. května 2024
místo a způsob podání přihlášky: písemně na podatelně MěÚ Týn nad Vltavou nebo
prostřednictvím pošty
adresa, na kterou se přihláška odesílá: Městský úřad Týn nad Vltavou, nám. Míru 2,
Týn nad Vltavou, 375 01.
Uchazeč podá písemnou přihlášku. Přihláška uchazeče musí obsahovat tyto náležitosti:
a) jméno, příjmení a titul uchazeče,
b) datum a místo narození uchazeče,
c) státní příslušnost uchazeče,
d) místo trvalého pobytu uchazeče,
e) číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana
f) datum a podpis uchazeče.
K přihlášce se připojí tyto doklady:
a) životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech
a dovednostech týkajících se správních činností
b) výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků též obdobný
doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením,
c) ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
d) souhlas se zpracováním osobních údajů.
Kontakt: Bc. Karel Hladeček; Telefon: 385 772 201; e-mail: karel.hladecek@tnv.cz
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení kdykoliv v je

Plat od:
21 710 - 31 820 Kč
Pracoviště:
České Budějovice
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
26.04.2024
Obor a Profese:
Referent
Min. vzdělání:
Střední všeobecné vzdělání s maturitou
Zaměstnavatel:


Na inzerát není možné odpovědět, protože firma neuvedla kontaktní email. Pro odpověď prosím použijte jiné kontaktní údaje.



Podobné nabídky práce

Pracovníci veřejné správy v oblasti sociálních a jiných dávek

ŠumperkÚřad práce České republiky
24 210 - 34 320 Kč

Ostatní odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

OlomoucStatutární město Olomouc
26 600 - 40 120 Kč

Ostatní odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

Jindřichův HradecMěsto Jindřichův Hradec
30 000 - 45 000 Kč

Ostatní odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

BrnoStatutární město Brno
25 280 - 37 170 Kč

Pracovníci veřejné správy vydávající různá povolení

OpavaMěstys Litultovice
21 710 - 34 370 Kč

Články ze světa práce


První den v nové práci? Připravte se na něj.

První den v nové práci? Připravte se na něj.
Na pohovoru jste váleli a vybrali právě vás, gratulujeme! Nyní jsou před vámi první dny na novém pracovišti. Bude to pravděpodobně náročný proces, než si na vše zvyknete, můžete mít i obavy, ale to vše je normální a brzy budete na novém pracovišti jako ryba ve vodě.

Jak a kdy požádat o zvýšení platu?

Jak a kdy požádat o zvýšení platu?
Žádost o zvýšení platu může být obtížnou a stresující situací, ale pokud máte dobré argumenty, může to být skvělý způsob, jak zvýšit svůj příjem. Důležitým krokem je sepsat si pádné argumenty a žádost správně načasovat. V tomto článku se zaměříme na klíčové kroky, které vám pomohou připravit se na takovou žádost a předložit přesvědčivé argumenty.

Jsem osoba se zdravotním postižením a chci se uplatnit na trhu práce. Jak na to?

Jsem osoba se zdravotním postižením a chci se uplatnit na trhu práce. Jak na to?
Každý z nás má právo pracovat a sám si zajistit obživu, a to včetně jedinců se zdravotním postižením. Existují pracovní místa, která jsou speciálně určena pro osoby se ZTP, další pracovní pozice pro ně mohou být rovněž vhodné. Vždy to souvisí s dovednostmi a možnostmi daného jedince a rovněž s pracovními podmínkami na pracovišti.