Ostatní odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

OZNÁMENÍ O VYHLÁŠENÍ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ Statutární město Chomutov tajemník MMCH vyhlašuje podle ust. § 7 zákona č. 312/2002 Sb. výběrové řízení na obsazení pracovního místa na dobu neurčitou "Referent/tka majetku města - správce odběrných míst a pasportů" na odbor majetku města s místem výkonu práce statutární město Chomutov. Pracovní náplň: - správa pasportů - pasport zeleně, pasport komunikací, pasport dešťové kanalizace, - správa mapových podkladů - evidence dětských hřišť, uměleckých děl, městského mobiliáře, - správa mapových podkladů - využití pozemků a staveb v majetku města, - příprava podkladů pro nákupy energií pro město a jeho organizace, - uzavírání smluv s dodavateli energií, kontrola správnosti fakturace, - rozúčtování spotřeby energií v objektech města. Platové zařazení: - platové ohodnocení v 9. platové třídě podle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě v platném znění, které činí 24.100 Kč - 31.820 Kč dle uznatelné praxe a zajímavý osobní příplatek po skončení zkušební doby a dle pracovního výkonu. Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb.: - úředníkem se může stát fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, případně fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt, - dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná, - ovládá jednací jazyk a splňuje další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštními právními předpisy. Další požadavky: - střední vzdělání s maturitní zkouškou, vyšší odborné vzdělání či vysokoškolské vzdělání. Co od Vás očekáváme: - výborný písemný a ústní projev, ochotu učit se novým věcem, - výborné komunikační schopnosti, samostatnost, zodpovědnost, aktivita, pečlivost, vysoké pracovní nasazení, odolnost vůči zátěži a stresu, - ochota dalšího vzdělávání, - schopnost týmové i samostatné práce, pečlivost, spolehlivost, psychická odolnost, - flexibilitu, schopnost pracovat v zátěžových situacích, samostatnost v rozhodování, - aktivní znalost práce na PC (MS Office, Windows, Excel, Internet), - řidičský průkaz skupiny B výhodou. Písemná přihláška musí obsahovat: - jméno, příjmení a titul uchazeče, - datum a místo narození, státní příslušnost, - místo trvalého pobytu, - číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana, - telefonní a e-mailový kontakt, - datum a podpis uchazeče. Výčet požadovaných dokladů k přihlášce: - životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a odborných znalostech a dovednostech, - ověřená kopie nebo originál výpisu z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, - ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání, - případně další doklady prokazující odbornou vzdělanost. Předpokládaný nástup: dle dohody Kam pak s přihláškou? Písemné přihlášky s uvedenými doklady v zalepené a označené obálce "Neotvírat - výběrové řízení - OMM majetek měs

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.


Na inzerát není možné odpovědět, protože firma neuvedla kontaktní email. Pro odpověď prosím použijte jiné kontaktní údaje.



Podobné nabídky práce

Pracovníci veřejné správy v oblasti sociálních a jiných dávek

ŠumperkÚřad práce České republiky
24 210 - 34 320 Kč

Ostatní odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

OlomoucStatutární město Olomouc
26 600 - 40 120 Kč

Ostatní odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

Jindřichův HradecMěsto Jindřichův Hradec
30 000 - 45 000 Kč

Ostatní odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

BrnoStatutární město Brno
25 280 - 37 170 Kč

Pracovníci veřejné správy vydávající různá povolení

OpavaMěstys Litultovice
21 710 - 34 370 Kč

Články ze světa práce


Jak na ukončení pracovního poměru

Jak na ukončení pracovního poměru
Co všechno potřebujete vědět, když chcete ukončit pracovní poměr? Kdy můžete dostat výpověď od zaměstnavatele a kdy a jak můžete podat výpověď vy? Jaká je délka výpovědní doby? Na tyto a další otázky jsme odpověděli v našem článku.

Diskriminace v práci: jak jí předcházet a jak ji řešit?

Diskriminace v práci: jak jí předcházet a jak ji řešit?
Diskriminace na pracovišti je nejen neetická, ale v mnoha případech i protiprávní. V České republice existují právní předpisy, které chrání zaměstnance před diskriminací a zároveň stanovují povinnosti zaměstnavatelů. Pojďme se podívat, co je a není diskriminace a s jakými druhy se lze na pracovišti setkat.

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?
V dnešní hektické době, kdy pracovní nároky mohou být náročné, je nalezení harmonie mezi pracovním a osobním životem solidní výzvou. Máte své techniky, jak to zvládnout, nebo se inspirujete našimi radami?