Odborní asistenti v administrativě

KONTAKT : Dagmar Krejčíková, Markéta Pospíšil, tel.: 321 579 051, e-mail: personalni@stegg.cz VOLAT - 08:00 hod. - 15:00 hod. Pohovor dle dohody, po zaslání životopisu. Pracovní náplň : - Administrativní podpora společnosti - Vedení jednoduché účetní agendy - správa podkladů, faktur, jednoduché zúčtovávání ověřování písemností, archivace dokumentů a dokladů, vyřizování pošty, zajištění kancelářských potřeb apod. - Organizace porad divize a pořizování zápisu z porad - kontrola a zpracování podkladů pro mzdy zaměstnanců, evidence docházky - Evidence platebních karet, kontrola zpracování dokladů/podpisové kolo zpracování žádostí o zahraniční služební cesty a agenda s tím spojená (pojištění, letenky, hotely, rezervace služebních vozidel, apod.), kontrola vyúčtování Očekáváme : - Aktivní přístup, flexibilita, ochota pracovat, chuť učit se novým věcem - Velmi dobré organizační schopnosti, samostatnost, umět si stanovit priority v náročných situacích - Spolehlivost a pečlivost budete pracovat s účetními doklady, smlouvami a citlivými daty - Středoškolské vzdělání - Znalost práce v Excelu, Wordu a Power pointu - Znalost angličtiny výhodou - Řidičský průkaz - skupina B - výhodou Nabízíme : - Možnost pracovat s profesionály v české technologické společnosti - Příjemné pracovní prostředí s partou fajn lidí - Práci, která není jednotvárná - Firemní benefity - mobilní telefon, dovolená 5 týdnů, bonusy/prémie, zdravotní volno/sickdays - Stanete se důležitou součástí našeho týmu, můžete dál rozvíjet svou kariéru. Vše Vás naučíme a zaškolíme.

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.





Podobné nabídky práce

Odborní asistenti v administrativě

BrnoHookahteka s.r.o.
od 31 000 Kč

Odborní asistenti v administrativě

Ústí nad OrlicíACE Trade spol. s r.o.
28 000 - 30 000 Kč

Odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

LiberecLiberecký kraj
21 170 - 31 820 Kč

Odborní asistenti v administrativě

Uherské HradištěSchlote-Automotive Czech s.r.o
220 - 282 Kč

Odborní asistenti v administrativě

HavířovStřední škola technických obor
20 130 - 29 520 Kč

Články ze světa práce


10 základních pravidel úspěšného pohovoru

10 základních pravidel úspěšného pohovoru
Zaujali jste životopisem, pozvali Vás na pohovor a nyní přichází den D. Čemu byste se měli vyhnout a na co se naopak během pohovoru zaměřit? Přečtěte si několik našich rad a zanechte dojem.

Jsem osoba se zdravotním postižením a chci se uplatnit na trhu práce. Jak na to?

Jsem osoba se zdravotním postižením a chci se uplatnit na trhu práce. Jak na to?
Každý z nás má právo pracovat a sám si zajistit obživu, a to včetně jedinců se zdravotním postižením. Existují pracovní místa, která jsou speciálně určena pro osoby se ZTP, další pracovní pozice pro ně mohou být rovněž vhodné. Vždy to souvisí s dovednostmi a možnostmi daného jedince a rovněž s pracovními podmínkami na pracovišti.

Kdy a jak se registrovat na úřadu práce?

Kdy a jak se registrovat na úřadu práce?
Víte, že není vaší povinností se registrovat na úřad práce, pokud nechcete? Registrace ovšem přínáší řadu výhod, o něž byste pravděpodobně neradi přišli. Přihlásit se můžete, pokud nemáte žádný příjem ani pracovní poměr a zároveň si hledáte zaměstnání.