Odborní asistenti v administrativě

Popis pracovní pozice: Společnost Nej.cz s.r.o., poskytovatel služeb elektronických komunikací v rámci celé ČR, vypisuje výběrové řízení na pozici: Operátor zákaznického centra Místo výkonu práce: " Kubíčkova 1115/8, 635 00 Brno-Bystrc Náplň práce: " stanete se prvním kontaktem pro naše zákazníky, přijímání hovorů, zpracování žádostí a zodpovídání dotazů " odborné poradenství a péče o naše stávající zákazníky, aktivní nabízení vhodných řešení k jednotlivým službám " vedení obchodních případů, od prvního kontaktu až po uzavření smlouvy " zajišťování evidence dat v interní databázi a související administrativní úkoly Požadavky: " SŠ vzdělání " komunikativnost a proaktivní přístup " ochota učit se nové věci " práce na PC na uživatelské úrovni " angličtina výhodou " zkušenost s telekomunikacemi výhodou Nabízíme: " práci na hlavní pracovní poměr " fixní mzda + odměny + bonusový program " volné víkendy a svátky, žádné noční směny " příplatek za odpolední směny " klimatizované kancelářské prostory " spravedlivé mzdové ohodnocení dle osobních výkonů a prodejů " 5. týden dovolené nad rámec zákonného výměru " stravenkový paušál " příspěvek na vzdělávací aktivity ve výši 5.000 Kč/rok " Multisport karta " možnost výhodného připojení k internetu " příspěvek na penzijní spoření " neformální pracovní prostředí a přátelský pracovní kolektiv " nealkoholické nápoje a káva na pracovišti " po zaškolení dle domluvy možnost home-office Své nabídky vč. životopisu zasílejte prosím do 31.03.2024 na e-mail: michael.cermak2@nej.cz. Těšíme se na Vás.

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.


Podobné pracovní nabídky v regionu

Odborní asistenti v administrativě

BrnoTechnické sítě Brno, akciová s
od 40 000 Kč

Obchodní zástupci

BrnoTomáš Lamplota
40 000 - 60 000 Kč

Odborní asistenti v administrativě

BrnoRPS Czech, s.r.o.
23 000 - 28 000 Kč

Odborní asistenti v administrativě

BrnoMIRAI INTEX s.r.o.
od 30 000 Kč



Podobné nabídky práce

Odborní asistenti v administrativě

PřešticeREXXAM CZECH s.r.o.
od 30 000 Kč

Odborní asistenti v administrativě

OstravaX - servis park s.r.o.
od 27 000 Kč

Odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

LiberecLiberecký kraj
25 280 - 37 170 Kč

Odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

Rychnov n. KněžnouMěsto Rychnov nad Kněžnou
od 23 390 Kč

Články ze světa práce


Jsem osoba se zdravotním postižením a chci se uplatnit na trhu práce. Jak na to?

Jsem osoba se zdravotním postižením a chci se uplatnit na trhu práce. Jak na to?
Každý z nás má právo pracovat a sám si zajistit obživu, a to včetně jedinců se zdravotním postižením. Existují pracovní místa, která jsou speciálně určena pro osoby se ZTP, další pracovní pozice pro ně mohou být rovněž vhodné. Vždy to souvisí s dovednostmi a možnostmi daného jedince a rovněž s pracovními podmínkami na pracovišti.

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?

Návrat do práce po mateřské/rodičovské dovolené

Návrat do práce po mateřské/rodičovské dovolené
Taky je vám lehce mdlo při představě všech změn, které jsou s návratem do práce spojené? Je vůbec možné se připravit tak, aby vše proběhlo hladce? Přichází období transformace, které je výzvou pro celou rodinu. Přečtěte si naše tipy, které Vám mohou návrat do práce zjednodušit.