KONTAKT - tel.: 596 223 724, e-mail: prace@cleancat.czKonkrétní agenda, která Vás na této pozici čeká:- zpracování a kontrola měsíční účetní závěrky ve spolupráci s ostatními kolegy- účtování banky, interních dokladů (dohady, NPO, aj.), zápočtů, přijatých, vydaných faktur- zpracování a podání KH a DPH- provádění příkazů k úhradě- inventarizace rozvahových účtů a komunikace s auditory- spolupráce při vedení evidence hmotného a nehmotného majetku- nastavení přístupových práv zaměstnanců v systému- denní interakce s provozním a dalšími oddělenímiVýsledkem Vaší práce bude:- správně vedené účetnictví- hotové měsíční závěrky v termínu- efektivní komunikace mezi účetním a ostatními oddělenímiProfil ideální/ho kandidáta/tky:- SŠ s mat. - podmínkou- velmi dobrou orientaci v daňové a účetní problematice- profesionální a aktivní přístup- samostatnost, organizační schopnosti, schopnost týmové spolupráce napříč celou celou společností- znalost účetního programu Premier výhodouRádi Vám nabídneme:- reálnou možnost profesního růstu – to není prázdná fráze, to se u nás skutečně děje- pružnou pracovní dobu a možnost nadpracovat si hodiny (nebráníme se ani kratšímu 6–7hodinovému úvazku)- zajímavou práci u ryze českého zaměstnavatele s 27letou historií- jídelnu nemáme, ale poskytneme Vám stravenky (stravenkovou kartu)- každý občas nemusí být ve své kůži – od toho máme sick days- občas budete mít možnost pracovat z domova- nenecháme Vás v tom plavat – očekávejte vstřícnou spolupráci s kolegy z ostatních oddělení- interní i externí vzdělávání (odborná školení, měkké dovednosti a další)- předpokládaný termín nástupu: ihned / dohodou